نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Murder on the Orient Express اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Murder on the Orient Express را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق اطلاعاتی که بخش محصولات خانگی این کمپانی منتشر کرده، در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Murder on the Orient Express که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) در فروشگاه‌های سراسر جهان عرضه خواهد شد. نسخه خانگی این فیلم دارای محتویات اضافه از جمله ویدیوهایی از مراحل ساخت فیلم، صحنه‌های حذف شده و صحبت‌های عوامل فیلم و بازیگران، نیز خواهد بود. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Murder on the Orient Express را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:Murder on the Orient Express

جانی دپ، دیزی ریدلی، میشل فایفر، جش گد، جودی دنچ، مایکل پنیا، میراندا ریسون، لوسی بوینتون، ویلم دفو، پنلوپه کروز، لزلی اودم جونیور، درک جاکوبی، مروان کنزاری، الیویا کلمن، مانوئل گارسیا رولفو، تام بیتمن و سرگئی پلونین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Murder on the Orient Express حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی کارآگاهی به همین نام اثر آگاتا کریستی است که کنت برانا، کارگردان فیلم Thor (ثور) و فیلم Cinderella (سیندرلا)، کارگردانی فیلم Murder on the Orient Express را بر عهده داشته است. 

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Murder on the Orient Express، کاراگاه پوآرو در مورد قتل سرمایه‌داری تحقیق می‌کند که در قطار و به وسیله خنجری به قتل رسیده است. همچنین این قطار به علت طوفان در کوه‌های صربستان متوقف شده و متهم ممکن است از این فرصت برای فرار از قطار و قانون استفاده کند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مایکل گرین، نویسنده فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم Logan (لوگان) بوده است. فیلم Murder on the Orient Express با واکنش نسبتا مثبت منتقدان و خوب تماشاگران روبه‌رو شده و این فیلم تا به امروز توانسته بیش از ۱۰۱ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی و بیش از ۳۳۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم Murder on the Orient Express را با نام «مرگ روی نیل» (Death on the Nile)، رسما تایید و اعلام کرد. مایکل گرین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اگرچه کنت برانا، کارگردان فیلم Murder on the Orient Express، تاکنون برای کارگردانی فیلم Death on the Nile قرارداد همکاری با فاکس قرن بیستم امضا نکرده است، اما انتظار می‌رود که طبق خبرهای منتشر شده، او برای کارگردانی و نقش آفرینی دوباره در نقش هرکول پوآرو در این فیلم بازگردد. کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Death on the Nile اعلام نکرده‌ است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده