نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

حالت Online Free Roam به بازی Need for Speed Payback اضافه می‌شود

استودیو گوست گیمز اعلام کرد که حالت Online Free Roam در سال ۲۰۱۸ به بازی Need for Speed Payback راه می‌یابد.

به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۸، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو گوست گیمز اعلام کردند که در سال جاری حالت پرطرفدار Online Free Roam را به بازی Need for Speed Payback اضافه می‌کنند که امکان گشت‌و‌گذار با بازیکنان دیگر در دنیای بزرگ بازی را به صورت آنلاین فراهم می‌کند.

این خبر از طریق حساب رسمی توییتر Need for Speed به اشتراک گذاشته شد و به این خاطر اطلاعات زیادی از حالت جدید بازی در دست نیست و تنها می‌دانیم که در سال جاری شاهد انتشار آن برای کاربران پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر هستیم. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی برای کمپانی الکترونیک آرتز نبود و بر این اساس این خبر مسرت بخشی است که آنها سال نوی میلادی را با تایید یک حالت پرطرفدار برای یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های خود آغاز کرده‌اند.

بازی Need for Speed Payback در واقع بیست و سومین نسخه از مجموعه بازی‌های محبوب نید فور اسپید است که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۴ در دسترس قرار گرفت. کمپانی الکترونیک آرتز پیش از کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2017 از این بازی رونمایی کرد و اظهار داشت که این بازی داستان چند دوست را روایت می‌کند که برای مبارزه با یک کارتل شرور تلاش می‌کنند.

بازی Need for Speed Payback در تاریخ نوزدهم آبان‌ماه منتشر شد و در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۴ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Need for Speed Payback اثری است که پس از نمایش‌های خوبش همگی منتظر آن بودیم ولی گوست گیمز با این بازی را با پتانسیل بالایی که داشت، به یک اثر بد و غیرقابل تحمل تبدیل کرد. بازی NFS Payback در بخش‌های متعددی نظیر گرافیک، داستان و شخصیت پردازی مشکلات ریز و درشتی دارد که همگی دست به دست هم داده‌اند تا این مجموعه چندین پله به عقب بازگردد. در زمانی که بازی‌های ماشین سواری جهان‌باز نظیر Forza Horizon 3 نسخه به نسخه پیشرفت چشم‌گیری می‌کنند، وجود Need for Speed با این شکل و شمایلی چیزی جز خدشه دار کردن این مجموعه را به دنبال ندارد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده