نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

میاموتو از واگذار کردن توسعه بازی‌ها به توسعه‌دهندگان جوان می‌گوید

شیگرو میاموتو در مصاحبه با مجله تایم اظهار داشت که تلاش می‌کند تا نسل جدید توسعه‌دهندگان کنترل کامل کارها را در دست بگیرند.

پیش از این کمپانی نینتندو اعلام کرده بود که تلاش می‌کند تا توسعه‌ی بازی‌های این کمپانی را به توسعه‌دهندگان جوان‌تر واگذار کند. در سال ۲۰۱۴ کار توسعه IP جدید نینتندو یعنی Splatoon با یک تیم کوچک متشکل از سازندگان جوانی که پیش از این روی مجموعه بازی‌های Animal Crossing کار می‌کردند، آغاز شد و در آن زمان شیگرو میاموتو، از مسئولین کمپانی نینتندو و خالق مجموعه‌هایی نظیر Mario و The Legend of Zelda در این‌باره اظهار داشت که همگی آنها اعضای جوان تیم ما بوده و سرشار از انرژی هستند. به نظر می‌رسد که کمپانی نینتندو موضع خود را تغییر نداده است و همچنان به کارکنان جدید و جوان خود اجازه‌ی پیشرفت می‌دهد زیرا مطابق جدیدترین اخبار بازی، شیگرو میاموتو در مصاحبه با مجله تایم اذعان داشته است:

من همواره تلاش می‌کنم که نسل جوان به طور کامل کنترل اوضاع را در دست گیرند. من همیشه به دنبال طراحانی هستم که طرفداران دو‌آتیشه بازی‌ها نیستند. من از این رویکرد استفاده می‌کنم تا مطمئن شوم که آنها فقط گیمر نیستند بلکه علایق و مهارت‌ها منحصربه‌فرد زیادی دارند.

کوسوکی یابوکی، سازنده بازی ARMS نیز در این خصوص گفت:

تغییری در وظیفه‌ی ما ایجاد نشده است و ما همچنان به دنبال یافتن راه‌های منحصربه‌فرد برای خلق بازی‌های خلاقانه هستیم.

پیش از این یوشیاکی کویزومی، سازنده بازی Super Mario Odyssey نیز در مصاحبه‌ی خود با فامیتسو اعلام کرد که نینتندو آی‌پی‌های بسیاری دارد که هنوز منتشر نشده‌اند و تعداد زیادی از آی‌پی‌های این کمپانی هم در حال حاضر در دسترس است. او توضیح داد که آنها در حال توسعه بازی‌هایی هستند که به فکر طرفداران هم نمی‌رسد و این بازی‌ها در آینده‌‌ی نزدیک منتشر می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.    


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده