نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Million Onion Hotel

Million Onion Hotel یک بازی اندروید و آیفون جالب و کمی هم عجیب در سبک پازل است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد.

بازی‌های پازل ساده به دلیل ماهیت سرگرم‌کننده‌ای که دارند، معمولا گزینه مناسبی برای تجربه روی موبایل هستند. مخصوصا اگر این بازی‌ها حس و حال اعتیادآوری داشته باشند و بتوان آن‌ها را در هر مکان و زمانی هم تجربه کرد، بیش‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرند. بازی اندروید و آیفون Million Onion Hotel یکی از همین دست بازی‌ها است که با وجود داشتن شباهت‌هایی به بازی‌هایی مثل کندی کراش، حس و حال جالب و حتی عجیب خود را هم دارد و می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند.

همان‌طور که از اسم بازی هم می‌توان حدس زد، داستان بازی در مورد یک هتل است؛ هتلی که سوپ‌های پیاز مخصوصی دارد که حسابی پرطرفدار هستند. با این حال گیمر در این بازی کاری به هتل نداشته و گیم‌پلی بازی، فقط پیرامون لمس سریع پیاز‌ها است! در واقع گیم‌پلی بازی به این صورت است که شما باید پیاز‌هایی را که روی یک صفحه ظاهر می‌شوند، لمس کنید. با لمس پیاز‌ها خانه‌ای که پیاز در آن ظاهر شده بود قرمز می‌شود و اگر پنج خانه قرمز را به صورت افقی یا عمودی کنار هم قرار دهید، امتیاز کسب خواهید کرد. همچنین با کسب امتیاز بیش‌تر، سطح شما هم در بازی افزایش پیدا می‌کند. در کل هدف شما این است که با کسب امتیاز بیش‌تر و رسیدن به سطح‌های بالاتر، از راز پشت پرده این هتل مطلع شوید.

جذاب‌ترین ویژگی بازی، اعتیادآور بودن آن و همچنین امکان تجربه در هر مکان و زمانی است

سازندگان برای اینکه بازی دچار یکنواختی نشود، موارد متعددی را برای آن در نظر گرفته‌اند. برای مثال هر بار که سطح شما در بازی به مضربی از ۱۰ می‌رسد، یک صحنه سینمایی مشاهده می‌کنید که در واقع روایتگر داستان بازی است. از طرف دیگر علاوه بر پیاز‌های معمولی که باید آن‌ها را پس از ظاهر شدن لمس کنید، انواع دیگری از پیاز‌ها هم در صفحه ظاهر می‌شوند که مثلا برای از بین رفتن برخی از آن‌ها باید دو یا چند بار روی‌شان ضربه بزنید. یا در موردی دیگر، در طول بازی شاهد باس‌هایی هستیم که باید روش از بین بردن آن‌ها را متوجه شده و پیش از آنکه باس بتواند باعث شکست شما شود، وی را از بین ببرید. همچنین همواره باید در طول بازی حواس‌تان به زمان هم باشد که اگر به صفر برسد، شکست خواهید خورد. برای اینکه بتوانید زمان بیش‌تری به دست بیاورید، باید ساعت‌هایی را که هر از گاهی ظاهر می‌شوند لمس کنید تا چند ثانیه به زمان‌تان اضافه شود.

در کل Million Onion Hotel یک بازی پازل اعتیادآور و سرگرم‌کننده است ولی در عین حال، به روش خاص خودش داستانی هم برای‌تان تعریف می‌کند. همچنین در طول بازی یک سری کارت نیز به دست می‌آورید که با خواندن توضیحات آن‌ها، می‌توانید بیش‌تر به جزییات داستان بازی پی ببرید. البته با اینکه داستان بازی هم جذابیت خاص خودش را دارد، اما آنچه که Million Onion Hotel را به تجربه‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند، همان هیجان ثبت رکورد بیش‌تر در هر دست از بازی است که باعث می‌شود بارها و بارها این بازی را تجربه کنید و خسته نشوید.

دانلود از آپارات

Million Onion Hotel با قیمتی ۴ دلاری منتشر شده و از این رو شاهد یک بازی کامل هستیم و در آن، خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات آزاردهنده نیست. بازی از نظر گرافیکی و صوتی هم کیفیت قابل قبولی دارد و امکان بازی کردن آن فقط با یک دست، عاملی است که باعث می‌شود بتوانید در هر زمان و مکانی Million Onion Hotel را راحت تجربه کنید. پس اگر به بازی‌های پازل و اعتیادآور علاقه دارید، دانلود بازی Million Onion Hotel پیشنهاد می‌شود:

دانلود بازی اندروید و آیفون Million Onion Hotel


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده