نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴

بازی 3 The Incredible Adventures of Van Helsing در دسترس اعضای ایکس باکس لایو گلد قرار گرفت

کمپانی مایکروسافت بازی The Incredible Adventures of Van Helsing 3 را به رایگان برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داد.

چندی قبل کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد در اولین ماه از سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد که در میان آنها نام بازی The Incredible Adventures of Van Helsing به چشم می‌خورد و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اولین موج از بازی‌های رایگان ماه ژانویه را در دسترس کاربران قرار داده است و از حالا می‌توان بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III را از اینجا دانلود کرد.

بازی 3 The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی اکشن نقش آفرینی است که بر اساس کتاب دراکولا اثر بِرام استوکر ساخته شده است و در آن بازیکنان در نقش پسر ابراهام وَن هلسینگ قرار می‌گیرند و باید جهان را از شر هیولاها حفظ کنند. شخصیت‌ها و داستان پرداخت‌شده، طراحی هنری بازی، موسیقی منحصربه‌فرد و گیم‌پلی استاندارد، این اثر را به یک بازی نقش‌آفرینی قابل احترام تبدیل می‌کند.

با این حال اگر می‌خواهید تا این بازی را تجربه کنید باید کمی دست بجنبانید؛ زیرا این بازی تنها تا پایان ماه ژانویه (یازدهم بهمن‌ماه) به صورت رایگان در دسترس است و پس از آن به حالت عادی باز می‌گردد و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار قابل خریداری خواهد بود. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده