نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Bushido Bear

بازی موبایل Bushido Bear، یک بازی اکشن و سرگرم کننده است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

ژانر اکشن از جمله ژانرهای پرطرفدار در میان گیمرهای موبایلی است، اما متاسفانه اغلب بازی‌های موبایلی‌ای که در این ژانر عرضه می‌شوند از یک ضعف مشابه رنج می‌برند؛ عدم وجود کنترلرهای مناسب که با صفحه‌ی لمسی گوشی موبایل وفق داده شده باشند. در این مطلب می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Bushido Bear را معرفی کنیم که جزو معدود بازی‌هایی است که به خوبی از پس از این مشکل برآمده‌اند.

بازی موبایل Bushido Bear

شما در بازی Bushido Bear در نقش یک خرسِ نینجا، می‌بایست از جنگل محل سکونت‌تان در مقابل هجوم موجودات اهریمنی، دفاع کنید. در واقع داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که محافظ قبلی جنگل تصمیم به بازنشستگی گرفته و به دنبال نینجایی جوان است تا وظیفه‌ی مقدس خود را به او بسپارد. اینجاست که شما وارد داستان می‌شوید و با مهارت‌های رزمی خود، او را تحت تاثیر قرار می‌دهید و جایگاه خود را به عنوان محافظ جدید جنگل، تثبیت می‌کنید.

Bushido Bear بازی خوش‌ساختی است که در همان نگاه اول توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد.

گیم پلی و کنترلر بازی Bushido Bear، با اثر پذیری از بازی محبوب Fruit Ninja طراحی شده است. با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌ی گوشی، می‌توانید مسیر حرکت نینجای خود را تعیین کنید. اما باید مواظب باشید تا با دشمنانتان برخورد نداشته باشید؛ بر خلاف بازی Fruit Ninja که با کشیدن انگشتتان روی میوه‌ها، آن‌ها را قطعه قطعه می‌کردید، در بازی Bushido Bear هر گونه برخورد مستقیم با دشمنانتان باعث نابودی شما خواهد شد و برای از بین بردن دشمنانتان، می‌بایست انگشت خود را از کنار آن‌ها عبور دهید تا شکست‌شان دهید.در پایان هر بازی متناسب با امتیازی که به دست آورده‌اید، تعدادی سکه دریافت خواهید کرد که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید نینجاهای جدید را که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارا هستند آزاد کنید یا نینجای قدیمی خود را ارتقا دهید. با کامل کردن چالش‌های بازی نیز می‌توانید محیط‌های مختلف آن را آزاد کنید. در شروع هر بازی نیز می‌توانید سه نینجا برای خود انتخاب کنید تا در صورت شکست هر یک از آن‌ها با انتخاب دیگری، بازی را از همان جایی که باخته‌اید، ادامه دهید.

بازی موبایل Bushido Bear

محیط گرافیکی بازی با توجه به حجم آن از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. شخصیت‌های بازی نیز با طراحی بامزه و کارتونی خود از پس برآورده کردن انتظارات‌تان بر خواهند آمد. موسیقیِ شرقی استفاده شده در بازی نیز به خوبی حال و هوای هنرهای رزمی و نینجاهای بازی را به بازیکن منتقل می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که Bushido Bear بازی خوش‌ساختی است که در همان نگاه اول توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی Fruit Ninja بوده‌اید و به دنبال بازی مشابهی با همان سبک و سیاق می‌گردید، بازی Bushido Bear می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد. لازم به ذکر است که Bushido Bear به صورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و توانسته نمره‌ی خوبِ ۴.۶ را از کاربران پلی استور دریافت کند. شما می‌توانید این بازی جذاب و سرگرم کننده را از طریق لینک‌های زیر برای گوشی موبایل یا تبلت‌تان دریافت کنید و از تجربه‌ی یک بازی اکشن سرگرم‌کننده لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bushido Bear


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده