// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Army Battle Simulator

بازی موبایل Army Battle Simulator در جریان مراحل مختلف مختلف شما را وارد نبردهای هیجان انگیز و چالش برانگیز می‌کند.

در گذشته بازی موبایلی را معرفی کردیم به نام Epic Battle Simulator 2 که در جریان آن شاهد یک بازی استراتژی جنگی بودیم. در هر سطح از بازی، شما در مقابل گروهی از سربازان قرار می‌گرفتید که وظیفه داشتید از سربازهای خود استفاده کرده و تیم مقابل را تا آخرین نفر نابود کنید. در هر لول مقداری پول در اختیار شما قرار داده می‌شد که می‌توانستید سربازهای مختلفی نظیر سربازان تک تیرانداز یا Assault Rifleها را خریداری کرده و در مقابل تیم حریف قرار بدهید. یکی از موارد خوبی که آن بازی در اختیار داشت، این بود که هرچقدر جلوتر می‌رفتید، سربازهای مدرن‌تری را مشاهده می‌کردید اما بزرگترین مشکل بازی، هیچ ارتش هوایی یا زمینی نظیر تانک‌ها را در اختیار نداشتید و تنها از طریق پیاده نظام‌ها باید به مبارزه کردن می‌پرداختید.

بازی موبایل Army Battle Simulator

مبارزه‌های بازی Army Battle Simulator مدرن‌تر و هیجان انگیزتر از گذشته است

حال استودیو سازنده، بازی موبایل Army Battle Simulator را روانه بازار کرده است که به عبارتی نسخه ارتقا یافته بازی گذشته‌اشان به حساب می‌آید. در بازی اندروید و آیفون Army Battle Simulator، جدای از پیاده نظام‌ها، تانک و جنگ افزارهای هوایی نیز برای شما تدارک دیده شده است. فرق دیگر این بازی این است که کلا جنگ‌های مدرن را تجربه خواهید کرد و پیاده نظام‌های بازی نیز نسبت به گذشته کامل‌تر و قوی‌تر شده‌اند. برای مثال سربازانی که Turrent به دست هستند یا سربازانی که پشت ضدهوایی نشسته‌اند، از موارد جدید بازی موبایل Army Battle Simulator بوده که شکل و شمایل جدیدی را به بازی داده‌اند. جدای از تمامی سربازهایی که در اختیار دارید، یک دسته دیگر از جنگ افزارها نیز برای شما تدارک دیده شده که آن‌ها را در شاخه Epic مشاهده خواهید کرد. در واقع این جنگ افزارها شامل ربات و کشتی‌های هوایی می‌شود که یک جورایی استفاده زودهنگام آن‌ها در مبارزات، برد بی چون و چرای شما را تضمین می‌کند.

هوش مصنوعی بازی به شکل ناعادلانه‌ای افزایش پیدا می‌کند

البته رفته رفته مبارزات شکل جدیدی به خود گرفته و دیگر به راحتی قبل نمی‌توانید پیروز شوید. شاید یکی از مشکلات بازی را بتوان تغییر هوش مصنوعی بازی از مرحله ۶ به بعد دانست که یک جورایی تیم حریف ۱۰ برابر قبل قوی‌تر می‌شود. دلیل این کار هم می‌توان وابسته کردن بازیکن به پرداخت‌های درون برنامه‌ای دانست. مشکلی که به شدت در بازی Epic Battle Simulator 2 وجود داشت و حال تیم سازنده آن فرمول را در جدیدترین اثر خود نیز استفاده کرده است. برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای باید از جم‌هایی استفاده کنید که پس از هر بازی دریافت می‌کنید. اما مشکل اصلی بازی این است که سربازان جدید و سایر وسیله‌ نقلیه‌های جنگی قوی بازی، همگی رقم‌هایی را به خود اختصاص داده‌اند که برای خرید آن‌ها باید ساعت‌ها لول‌های ابتدایی را بازی کرده و به عبارتی جم فارم کنید.

بازی موبایل Army Battle Simulator

جدای از لول‌های بازی، یک بخش آنلاین یا چندنفره نیز برای شما تعبیه شده است که در جریان آن می‌توانید با سایر بازیکن‌های جهان رقابت کرده و در یک نبرد شبیه‌سازی شده، قدرت خود را در بازی‌های شبیه‌ساز استراتژی به رخ بکشید. وجود این بخش تا حدی به جمع آوری جم‌ در بازی کمک می‌کند ولی اگر می‌خواهید حرفی برای گفتن داشته باشید (مخصوصا در بخش چندنفره) باید پول واقعی خرج کرده و جم‌های بی‌شماری را خریداری کنید.

درآخر بازی شبیه‌ساز جنگ اندروید و آیفون Army Battle Simulator، جنگ‌های مدرن‌تر و حرفه‌ای‌تری نسبت به گذشته را به ارمغان آورده و با وجود بخش چند نفره جذاب، می‌تواند ساعت‌ها کاربران خود را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Army Battle Simulator


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده