// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Dash Galactic

بازی موبایل Dash Galactic شما را در دنیایی فضایی و علمی تخیلی، با سبک تیراندازی قرار می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

اگر به دنبال یک بازی علمی-تخیلی و تیراندازی روی پلتفرم موبایل خود می‌گردید که بتوانید ساعت‌ها وقت خود را پای آن صرف کنید و از بخش آنلاین رقابتی آن نهایت لذت را ببرید، بازی موبایل Dash Galactic پیشنهاد من به شما است؛ یک بازی سه‌بعدی که دوربین بازی از بالای محیط است و حس و حال جالبی را به شما القا می‌کند. شاید بازی از داستانی قوی برخوردار نباشد، ولی سیستم مراحل و گیم‌پلی بازی به نحوی است که شما را تا مدت‌ها جذب خود نگه می‌دارد. در دنیای بازی اندروید و آیفون Dash Galactic متوجه این می‌شوید که شوالیه‌های Galactic ناپدید شده‌اند و حال شما و همراهان‌تان وظیفه دارید که شوالیه‌ها را از دست بیگانگان و دشمنان خود نجات دهید.

بازی موبایل Dash Galactic

ایده استفاده از حالت کوآپ آفلاین، جذابیت بازی را دوچندان کرده است

مراحل بازی به نحوی طراحی شده‌اند که باید در تیم‌های سه نفره آن‌ها را انجام دهید. به عبارتی بازی دارای یک سیستم کوآپ سه نفره است و اگر از اینترنت مطلوبی برخوردار نیستید، هیچ نگران نباشید؛ زیرا زمانی که به‌صورت آفلاین وارد بازی می‌شوید و مراحل بازی را انجام می‌دهید، بازی دو بازیکن دیگر را به‌صورت هوش مصنوعی در کنار شما قرار می‌دهد. در واقع این هوش مصنوعی‌ها سایر بازیکنان بازی Dash Galactic هستند که در گذشته مرحله مورد نظر را پشت سر گذاشته‌اند و از نظر لول و سطح نیز تقریبا با شما یکی هستند. مورد دیگری که به‌شخصه معتقدم جذابیت بازی را افزایش داده این است که نمی‌توانید مراحل را خودتان انتخاب کنید، بلکه سیستم بازی به نحوی است که شما را به‌صورت پیش‌فرض و با توجه به لولی که دارید، در مراحل مختلف قرار می‌دهد. نحوه‌ی بازی کردن هم بدین صورت است که در سمت چپ صفحه‌نمایش یک آنالوگ برای حرکت کردن و چرخش دوربین بازی برای هدف‌گیری در اختیار دارید و در سمت راست صفحه دکمه‌ی شلیک و سه قابلیت متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

هرچه جلوتر بروید، باس‌فایت‌های بازی سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد

این سه قابلیت شامل دو ویژگی منحصربه‌فرد و یک قابلیت پرتاب موشک است. صحبت از ویژگی منحصربه‌فرد شد. باید بگویم که دنیای بازی سرشار از شوالیه‌های مختلف است که در ابتدا سه عدد از این شوالیه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود و رفته رفته با جمع‌آوری پول می‌توانید سایر آن‌ها را نیز خریداری کنید. تمامی شوالیه‌ها معمولا در یک قابلیت مشترک هستند و آن هم پرتاب موشک و دو قابلیت دیگر مختص به خودشان است. برای مثال، شوالیه اصلی از قابلیت‌هایی نظیر Boost کردن میزان آسیب‌رسانی، موشک و Heal کردن برخوردار است. این در حالی است که یکی دیگر از قهرمان‌های بازی می‌تواند در کنار پرتاب موشک، از یک Shield استفاده کند و سرعت شلیک خود را برای چند ثانیه بالا ببرد. از نظر تنوع مراحل نیز، بازی در سطح مطلوبی قرار دارد و در پایان هر مرحله یک باس‌فایت برای شما در نظر گرفته شده که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین مورد دیگری که باید مراقب باشید، این است که در مبارزه‌های شلوغ امکان دارد یکی از هم‌تیمی‌های شما دچار آسیب شود که در صورت پیش آمدن این موضوع، باید سریعا به کنار وی بروید و او را Revive کنید.

بازی موبایل Dash Galactic

در پایان هر مرحله نیز یک سری آیتم در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل پول، مادهای مختلف برای سلاح شخصیت خود و سایر موارد می‌شود. اما موردی که بازی اندروید و آیفون Dash Galactic را از سایر بازی‌های هم‌سبک خود متمایز می‌کند، وجود بخش چندنفره رقابتی آن است. در جریان بخش چندنفره این بازی موبایل در قالب دو تیم سه نفره با یکدیگر مبارزه خواهید کرد که هم از نظر کیفیت سرور و هم هیجان، بازی چیزی کم ندارد و اصلا گذر زمان را حس نخواهید کرد.

در آخر، بازی Dash Galactic می‌تواند لحظات خوبی را برای شما و دوستان‌تان فراهم کند. مبارزه کردن در مراحل متعدد در قالب حالت کوآپ آنلاین یا آفلاین و بخش چندنفره رقابتی مواردی هستند که این روزها کمتر در بازی‌های موبایل شاهد آن‌ها خواهیم بود و بازی اندروید و آیفون Dash Galactic تمامی این موارد را در خود جای داده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dash Galactic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده