// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Home Behind

بازی موبایل Home Behind سرگذشت پدری است که در جریان جنگ از فرزندان خود جدا شده و حال برای زنده‌ماندن باید تمام تلاش خود را انجام دهد.

یکی از سبک‌های بازی که نسبت به سایر سبک‌ها از طرفدارهای کمتری برخوردار است، سبک بقا است که معمولا برای جذب مخاطب آن را با سبک‌های دیگری نظیر ترس ادغام می‌کنند. سبک بقا به تنهایی نیز می‌تواند مخاطبان را به خود جذب کند مخصوصا اینکه سازنده‌ها آن را روی پلتفرم موبایل پیاده سازی کنند. بازی موبایل Home Behind، یک بازی دو و نیم بعدی است که در سبک بقا یا همان Survival قصد دارد ساعت‌ها مخاطب را به خود جذب کند که اگر اهل این دسته از بازی‌ها باشید، جذب آن خواهید شد زیرا جدای از گیم‌پلی غنی،‌ از داستانی قابل قبول نیز برخوردار است.

بازی موبایل Home Behind

با هر بار بازی کردن، اتفاقات داخل بازی به صورت اتفاقی تغییر می‌کنند و همیشه شاهد موارد یکسانی نخواهید بود

بازی اندروید و آیفون Home Behind سرگذشت خانواده‌ای است که به علت جنگ از یکدیگر جدا می‌شوند. حال شما در نقش پدر خانواده موظف هستید تا کیلومترها مسافت را طی کرده تا دوباره به دختر و پسر خود برسید. ار ابتدای بازی یک لیست از شغل‌های مختلف برای شما به نمایش در‌ می‌آید که تنها تعداد اندکی از آن‌ها در دسترس است و مابقی را در جریان پیش رفت‌های خود در بازی باید آزاد کنید. حال هرکدام از این شغل‌ها حکم همان کلاس‌های بازی‌های نقش آفرینی دارد. به عبارتی شما از طریق این شغل‌ها قدرت اولیه خود در بازی را تعیین می‌کنید. حال پس از این کار، خود را در محیطی کویری پیدا می‌کنید که باید راه بروید و راه بروید تا به انتهای مقصد برسید. در همین ابتدای کار بگویم که فکر نکنید با یک بازی موبایل ساده طرف هستید بلکه، Home Behind سرشار از چالش‌های مختلف است که اگر در پشت سر گذاشتن آن‌ها موفق نشوید، هیچ‌وقت به انتهای خط نخواهید رسید.

مشخصه‌های سلامت، عاملی است که شما را در داخل بازی زنده نگه می‌دارد

شما در طول بازی کردن باید حواس‌اتان به سه مشخصه اصلی سلامت خود باشد؛ آب، غذا و حالت احساسی که هرکدام از آن‌ها به آخر برسد کار شما سخت خواهد شد. از این‌رو همیشه سعی کنید بطری آب خود را پر کنید تا در مواقع ضروری آب بدن‌اتان را تامین کنید. از طرفی در طول بازی با حیوانات مختلفی روبرو خواهید شد که با کشتن آن‌ها می‌توانید گوشت به دست بیاورید که حکم غذا را برای شما دارد. از طرفی جدای از این موارد در راهی که پیش روی دارید، با آدم‌های مختلفی روبرو خواهید شد. حال گزینه‌های مختلفی برای شما در این میان وجود دارد؛ می‌توانید از آن‌ها بخواهید که به شما غذا بدهند تا با کشتن آن‌ها تمامی داشته‌هایشان را گرفته و به راه خود ادامه دهید. دلیل وجود گزینه‌های این چنینی در بازی اندروید و آیفون Home Behind این است که اگر از آن‌ها برای غذا و آیتم‌های مختلف خواهش کنید، از مشخصه‌های اصلی شما کم می‌شود و اگر آن‌ها در وضعیت بحرانی قرار داشته باشند، قطعا بهترین کار کشتن شخص مقابل است.

بازی موبایل Home Behind

تنها چالش‌های بازی کمبود منابع نیست بلکه، سیستم آب و هوایی پویا بازی و وجود مزدوران مختلف که قصد کشتن شما را دارند، دیگر چالش‌هایی هستند که باید بدانید چگونه با آن‌ها مقابله کنید. برای مثال زمانی که شب می‌شود، بهترین کار استراحت کردن است زیرا در شب نوار مشخصه‌های شما در زمان کمتری نسبت به روز خالی می‌شود. مورد دیگری که در این بازی باید آن را در نظر داشته باشید، ساخت و ساز آیتم‌های مختلف نظیر سلاح‌های جدید یا حتی غذا است که می‌تواند شما را از مردن و شکست خودن نجات دهد. برای پیدا کردن آیتم‌های مختلف هر وسیله نیز می‌توانید محیط‌های قابل جست و جو را گشته و مواردی را که می‌خواهید به دست بیاورید. از نظر محیط و دنیای کلی نیز بازی به چهار قسمت مختلف تقسیم‌بندی می‌شود که با پشت سر گذاشتن هر منطقه، منطقه‌ی بعدی برای شما در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توانید نفس راحت بکشید زیرا، در صورت مردن، دیگر به اول بازی باز نخواهید گشت.

درآخر در بازی اندروید و آیفون Home Behind مهم نیست که سبک بازی کردن شما به چه شکلی است بلکه، مهم این ست که چه کارهایی را انجام دهید تا زنده بمانید. اگر می‌خواهید خود را شرایط مشابه فرض کرده و قدرت انتخاب خود در شرایط سخت را بسنجید، بازی موبایل Home Behind بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Home Behind


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده