نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی Lumo برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی رایزینگ استار گیمز، ناشر بازی Lumo اعلام کرد که این اثر در ماه اکتبر سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی رایزینگ استار گیمز، ناشر بازی Lumo از انتشار این بازی در اکتبر سال جاری (مهر-آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد و اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که این نسخه از بازی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به‌مانند دیگر بازی‌های نینتندو سوییچ ارائه کند و جزئیات بیشتر در این رابطه در آینده مشخص خواهد شد. خبر انتشار بازی Lumo برای نینتندو سوییچ پیش از این به‌وسیله‌ی توییت گرت نویس، تنها توسعه‌دهنده‌ی این اثر معمایی-پلتفرمر ایزومتریک، منتشر شد، ولی زمان انتشار آن تا به این لحظه مشخص نبود.

دو تریلر جدید از بازی Lumo نیز منتشر شده است که یکی از آنها گوشه‌ای از مراحل بازی و دیگری نمرات بازی را به تصویر می‌کشد و آنها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی Lumo اولین بار در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۵ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن ویتا و کامپیوتر (ویندوز، لینوکس و مک) منتشر شد. آخرین تصاویر انتشار یافته از بازی را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده