نویسنده: آرش محمدی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Don’t Knock Twice به صورت فیزیکی هم عرضه خواهد شد

علاوه بر نسخه دیجیتالی که پیش از این منتشر شده بود، نسخه فیزیکی بازی Don't Knock Twice برای پلی‌استیشن VR، چهار مهر عرضه خواهد شد.

شرکت مستقل Wales Interactive اعلام کرد که با شرکت Perp Games مشارکت خواهد کرد تا آخرین بازی خود، Don't Knock Twice، را به صورت فیزیکی عرضه کند. نسخه فیزیکی بازی Don't Knock Twice چهار مهر امسال به قفسه فروشگاه‌ها خواهد رفت و فقط روی PS4 عرضه خواهد شد.

بازی Don't Knock Twice براساس فیلمی به همین نام که اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بود، ساخته شده و شما نقش مادری را دارید که در تلاش است تا دختر خود را از دست جادوگر، نجات دهد. شما می‌توانید بازی را به صورت واقعیت مجازی یا به صورت معمولی تجربه کنید. با این حال اگر بازی را معمولی بازی کنید، آیتم‌های بیشتری را پبدا خواهید کرد.

بازی Don't Knock Twice، روز ۱۴ شهریور روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن VR، ایکس‌ باکس وان، اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت، رسماْ منتشر شد. هنوز مشخص نیست که نسخه فیزیکی این بازی به قیمت نسخه‌ی دیجیتالی خود، یعنی به قیمت ۱۹٫۹۹ دلار، به فروش خواهد رسید، یا قیمتی جدید برای آن تعیین خواهد شد. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی، به دلیل عدم وجود بخش واقعیت مجازی، به قیمت ۱۴٫۹۹ دلار عرضه می‌شود. شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی Don't Knock Twice را در وب‌سایت زومجی از اینجا مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده