نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی Little Nightmares Complete Edition

کمپانی باندای نامکو و استودیوی تارسیر اعلام کردند که نسخه‌ی فیزیکی بازی Little Nightmares Complete Edition در اوایل آبان ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو و استودیوی تارسیر به عنوان ناشر و توسعه‌دهنده‌ی بازی Little Nightmares از عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی Little Nightmares Complete Edition در ۵ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خبر دادند. بدیهی است که این بسته‌ی فیزیکی شامل نسخه‌ی کامل بازی به همراه کد سیزن پس آن است و سیزن پس این بازی نیز سه فصل جدید را شامل می‌شود که داستان‌هایی را به موازات داستان اصلی روایت می‌کند.

در این سه بسته‌ی الحاقی یک شخصیت قابل بازی جدید با نام «بچه‌ی فراری» به کاربران معرفی می‌شود که در اعماق مناطق جدیدی از The Maw گرفتار شده است و به دنبال راهی برای خروج از آن است. در طول داستان اولین بسته‌ی الحاقی، بخش‌های دیده نشده‌ای از محیط Maw به تصویر کشیده می‌شود و چشم‌اندازهای متفاوتی نسبت به ماجرای سیکس در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

اولین بسته‌ی الحاقی این بازی با نام The Depths در حال حاضر منتشر شده است و بسته‌های الحاقی دوم و سوم این اثر به ترتیب در ماه نوامبر ۲۰۱۷ و ژانویه‌ی ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهند گرفت. در توضیح این بازی در صفحه‌ی استیم آن گفته شده است:

خودتان را در دنیای بازی Little Nightmares غرق کنید؛ اثری که با داستان عجیب و غریب خود،  شما را با ترس‌های دوران کودکی روبرو خواهد کرد. به سیکس برای فرار از The Maw کمک کنید؛ یک مکان زیرزمینی عظیم و مرموز که در آن ارواح به دنبال وعده‌ی غذایی بعدی خود هستند. با پیشروی در داستان با زندانی عظیم مواجه خواهید شد و پرده از اسرار دنیای پر رمز و راز بازی خواهید برداشت. با کودک درون خود همراه شوید و با کمک تخیل خود راهی برای فرار از این مخمصه پیدا کنید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی Little Nightmares Complete Edition در زمان عرضه ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت و این در حالی است که نسخه‌ی پایه‌ی بازی در حال حاضر با قیمت ۲۰ دلار برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. بازی Little Nightmares در بررسی زومجی نمره‌ی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

استودیو تارسیر یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر امسال را ساخته و عرضه کرده است؛ بازی‌ای که می‌تواند با گیم‌پلی‌اش حسابی سرگرم‌تان کند و از نظر داستانی نیز آنقدری غنی است که هر گیمری، برداشت خاص خودش را از آن داشته باشد و بتواند آنطور که می‌خواهد آن را تحلیل کند و لذت ببرد. علاوه بر این، جنبه‌های گرافیکی و صوتی بازی نیز در سطح خوبی هستند و نتیجه گرد هم آمدن این عوامل، خلق تجربه‌ای است که بازی کردن آن به هرکسی فارغ از هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده