نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

آپدیت بازی Disc Jam کاراکتر جدید به آن اضافه کرد

سازندگان بازی Disc Jam اخیرا آپدیتی برای آن منتشر کرده‌اند که شخصیت جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

Disc Jam یک بازی ورزشی است که توسط استودیوی دونفره «های هورس اینترتینمنت» ساخته شده است و چندی پیش برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد. سازندگان بازی وعده داده بودند که به‌مرور زمان محتویات جدیدی به آن اضافه خواهند کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیتی برای این اثر منتشر شده که مهم‌ترین ویژگی آن، اضافه کردن یک شخصیت جدید به بازی است.

شخصیت جدید بازی کاهونا (Kahuna) نام دارد و از لحاظ قدرت، قوی‌ترین شخصیت بازی است. البته این قدرت بالا باعث شده تا کاهونا کُند‌ترین شخصیت بازی نیز باشد. برای اینکه بتوانید این شخصیت را آزاد کنید، می‌توانید از پول درون بازی استفاده کنید. 

با اینکه کاهونا مهم‌ترین تغییر آپدیت بازی Disc Jam است، اما تنها تغییر نیست و با این آپدیت چهار دیسک جدید هم به بازی اضافه شده است. همچنین این آپدیت فروشگاهی به نام Jam را به بازی اضافه کرده که از آن می‌توانید با پول واقعی Jamoleons بخرید. Jamoleons واحد پول درون بازی است که با آن می‌توان شخصیت‌ها، دیسک‌ها و موارد دیگری را خریداری کرد. 

بهبود جلوه‌های بصری، سریع‌تر شدن بارگذاری بازی و بهبود کلی تجربه بازی و تعادل کاراکتر‌ها، از دیگر ویژگی‌های این آپدیت هستند. زومجی در بررسی بازی Disc Jam به آن نمره ۷ را داد و خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

بازی Disc Jam یک بازی ورزشی سرگرم‌کننده است که بازی کردن آن چه به صورت آنلاین و چه به شکل Split Screen همراه با دوستان، می‌تواند لذت‌بخش باشد. با این حال بازی فعلا از کمبود محتوا رنج می‌برد و اصلی‌ترین کاستی آن هم نبود حالتی برای بازی کردن با هوش مصنوعی است. همچنین بازی از حیث گرافیکی نیز کمی ضعیف به نظر می‌رسد. ولی با تمام این تفاسیر، این بازی ۱۵ دلاری و کم‌حجم، می‌تواند در صورتی که پشتیبانی خوبی از آن صورت بگیرد، به بازی موفقی تبدیل شود که بازی کردن آن بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده