// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

انتشار نسخه Early Acces بازی Death Coming بر گرفته از فیلم مقصد نهایی

بازی Death Coming در سبک پازل غیر خطی و با الهام از فیلم مقصد نهایی به صورت دسترسی پیش از موعد تا پایان شهریور برای استیم منتشر می‌شود.

بازی Death Coming به صورت دسترسی پیش از موعد توسط استودیو مستقل Next Studio برای پلتفرم استیم تا پایان شهریورماه منتشر می‌شود. هرچند سازندگان بازی Death Coming از فیلم مقصد نهایی الهام گرفته‌اند اما طبق اعلام Next Sudio، آنها نمی‌خواهند بازی به فیلم مقصد نهایی شباهت زیادی داشته باشد. به همین خاطر آنها اعلام کرده‌اند بازی Death Coming در سبک پازل غیر خطی است.

در بازی Death Coming شما در نقش یک ریپر ظاهر می‌شوید که طبق مراحل خاصی باید جان اهداف مختلف را بگیرد. البته برای رسیدن به اهدافتان باید مسیر‌ها و روش‌های مختلف و غیر معمولی را طی کنید. همچنین اگر در زمان مناسب جان اهداف مورد نظر را نگیرید، آنها به شما مشکوک خواهند شد و به اقدام متقابل بر علیه شما دست خواهند زد. علاوه بر این، فرشتگان آسمانی نیز برای مقابله با شما، برای هر حرکتی از سوی شما برنامه‌ریزی می‌کنند تا جان اهدافی را که می‌خواهید بگیرید در امان نگه‌ دارند.

اگر بیشتر بخواهید در مورد این بازی بدانید باید گفت Death Coming گرافیکی پیکسل مانند دارد و با روش‌های متعدد و متفاوتی می‌توانید بازی را به اتمام برسانید. با دست کاری در محیط و برهم زدن آن با خلاقیت خودتان در پی یافتن اهداف مورد نظر، به این موضوع دست پیدا خواهید کرد که چرا به شما لقب ریپر یا فرشته مرگ داده‌اند.

بازی Death Coming تا اواخر شهریورماه برای استیم به صورت دسترسی پیش از موعد عرضه می‌شود. بد نیست بدانید این اولین بازی استودیو مستقل Next Studio به صورت رسمی است.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده