// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Snipers vs Thieves

بازی موبایل Snipers vs Thieves به شما اجازه می‌دهد هم در نقش یک دزد و هم در نقش یک پلیس به ایفای نقش بپردازید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های مبنی بر دزد و پلیس که در جریان آن در نقش دزد قرار گرفته و دزدی می‌کنید، معمولا جذاب بوده است. این دسته از بازی‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که مخاطب و تیمش باید با یکدیگر همکاری کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. حال بازی موبایل Snipers vs. Thieves سعی کرده یک بازی در همین سبک را در اختیار مخاطب قرار بدهد ولی نکته اینجاست که بازی اندروید و آیفون Snipers vs. Thieves تنها فلسفه این کار (فرار کردن دزد از دست پلیس) را در اختیار دارد و در باطن خود ویژگی‌ها و نوآوری‌های زیادی را در اختیار دارد که حسابی باعث سرگرم شدن مخاطب می‌شود.

بازی موبایل Snipers vs. Thieves

زمانی که دزد هستید، می‌توانید با Swap کردن صفحه نمایش، از تیرهای تک تیرانداز بازی جاخالی دهید

بازی بدون هیچ‌ مقدمه‌ای شما را در دل خود رها می‌کند. جایی که یک اسنایپر به ظاهر عضو نیروی پلیس را مشاهده کرده که از پنجره‌ی یک ساختمان در حال مشاهده‌ی صحنه دزدی است. حال شما در نقش این تک تیرانداز باید دزدهایی که از ساختمان خارج می‌شوند نشانه گرفته و از بین ببرید. در این میان یک اتومبیل نیز در قسمتی از محیط بازی منتظر دزدها است تا آن‌ها را فراری دهد. اگر بتوانید هر چهار دزد را شکار کنید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد ولی شکار نکردن تعدادی از آن‌ها به منزله ناکامی نیست. در واقع دنیای بازی اندروید و آیفون Snipers vs. Thieves شامل دو حالت مختلف می‌شود. در اولین حالت شما در نقش یک تک تیرانداز به شکار دزدهای عزیز می‌پردازید و در حالت دوم، دقیقا عکس این ماجرا را تجربه خواهید کرد و می‌بایست از دست تک تیرانداز تشنه به شکار شما فرار کنید. بهترین کار برای بازی کردن این است که ابتدا یک مرحله را در قالب تک تیرانداز بازی کرده و سپس همان را در قالب دزد نیز بازی کنید تا همیشه تنوع خاصی را احساس کنید.

از طریق شکلک‌های داخل بازی، می‌توانید تک تیرانداز یا دزدهای بازی را اذیت کنید!

از آن‌ جایی که با یک بازی آنلاین روبه‌رو هستیم، سایر شخصیت‌های بازی، در واقع سایر بازیکنان سراسر جهان هستند. نکته‌ی خوب بازی این است که همیشه با بازیکنانی بازی خواهید کرد که هم سطح شما هستند. لول و سطح بازیکن در بازی موبیال Snipers vs Thieves بسیار مهم است زیرا، تک تیرانداز یا دزد بودن هرکدام مزیت‌ها و گجت‌های خود را دارد که مسلما بازیکن‌هایی با لول‌های بالاتر، گجت‌های بهتری را در اختیار دارند. برای مثال دزدهای بازی دارای گجت‌هایی هستند که در سه شاخه Boost، Disquise و Support به مخاطب معرفی خواهد شد و از آن طرف، تک تیرانداز بازی دارای امکاناتی نظیر مهمات قوی‌تر است که این امکانات در سه شاخه Ammo، Support و Trap در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود.

بازی موبایل Snipers vs. Thieves

تمامی امکاناتی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد تنها به مواردی که ذکر شد، ختم نمی‌شود. به عنوان مثال تک تیرانداز بازی می‌تواند اسلحه‌های جدیدتری را خریداری کرده و از طریق مادهایی که به دست می‌آورد، آن‌ها را قوی‌تر کند یا اینکه اگر دزد هستید، می‌توانید کیف‌های جدیدتری را خریداری کنید تا پول بیشتری در آن قرار بگیرد و از طرفی تک تیرانداز بازی نتواند تنها با تک تیر، کیف شما را از بین ببرد. جدای از تمام موارد ذکر شده، با یک بازی کاملا جالب و خنده‌دار طرف هستید. زمانی که دزد هستید، می‌توانید تک تیرانداز بازی را مسخره کرده و جلوی وی حرکات مختلفی را انجام داده و اعصاب او را خرد کنید. البته بعضی وقت‌ها این حرکات به ضرر شما تمام می‌شوند!

درآخر بازی اندروید و آیفون Snipers vs.Thieves بازی است کاملا سرگرم کننده و مفرح که می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم کند. اگر عشق هدشات کردن و فرار از دست تک تیراندازها هستید، به هیچ‌وجه این بازی موبایل را از دست ندهید. همچنین به واسطه‌ی محیط‌های مختلف، زمانی که در حالت تک تیرانداز قرار دارید، با چالش‌های مختلفی نظیر پیدا کردن دزدهایی که قایم شده‌اند مواجه خواهید شد و از طرفی اگر دزد هستید، بعضی از مراحل مسیر طولانی‌تری را برای خروج در اختیار شما قرار می‌دهد که باید حواس‌اتان به زمان بازی نیز باشد زیرا اگر وقت بازی تمام شود، بازنده‌ای بیش نیستید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Snipers vs Thieves


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده