نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال همکاری دواین جانسون با کارگردان فیلم It

دواین جانسون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به همکاری با آندرس موچیتی، کارگردان فیلم It، اشاره کرد.

دواین جانسون ملقب به راک، در پست اینستاگرام خود از احتمال همکاری با آندرس موچیتی، کارگردان فیلم It (آن)، در آینده خبر داد. این‌طور که به نظر می‌رسد خیلی‌ از طرفداران رمان معروف استفن کینگ و فیلم ترسناک آندرس موچیتی منتظرند که ببینند فروش هفته اول این فیلم چطور خواهد بود. فیلم جدیدی که آندرس موچیتی کارگردانی آن را بر عهده داشته است، بعد از مینی سریال معروف این اثر که در سال ۱۹۹۰ پخش شد، دومین اقتباس از رمان استفن کینگ به شمار می‌رود. در مینی سریال It، تیم کوری نقش دلقک رقصانِ معروف، پنی‌وایز را بر عهده داشت. پیش‌بینی‌ها از فروش ۶۵ تا ۷۵ میلیون دلاری این فیلم در هفته اول حکایت دارند که با این میزان فروش، رکورد فروش ماه سپتامبر را از آن خود خواهد کرد.

دواین جانسون به اندازه کافی خوش‌شانس بوده است که بتواند چند ماه پیش فیلم It را تماشا کند. از این‌رو وی در پستی از اینستاگرامش، شوق خود را از تماشای این فیلم به اشتراک گذاشته و در واقع نقدی بسیار مثبت از این فیلم داشته است! البته در مجموع، فیلم آندرس موچیتی نقدهای خوبی هم دریافت کرده است و گویا منتقدان هم با دواین جانسون در این زمینه هم‌رأی بوده‌اند. فیلم It یکی دو روزی می‌شود که به روی پرده رفته است و باید منتظر بازخورد تماشاچیان نیز بود؛ بازخوردی که مستقیماً روی فروش فیلم در هفته‌های آینده تأثیر خواهد داشت.  

Rock-Post

جدای از تعاریف دواین جانسون از فیلم It، نکته‌ای که در پست اینستاگرامی وی به چشم آمد، تحسین و تمجید دواین جانسون از آندرس موچیتی، کارگردان این فیلم بوده است. وی در انتهای پست خود گفت که همکاری این دو در آینده جالب خواهد بود و به آن‌ها خوش خواهد گذشت. دواین جانسون و آندرس موچیتی در حال حاضر در پروژه‌ای مشترک همکاری ندارند و در واقع پروژه‌ای معرفی نشده است که این دو بخواهند در آن همکاری داشته باشند. از همین رو، بخش پایانی این پست سؤالات زیادی را برای طرفداران به وجود آورده است. متن پستی را که دواین جانسون در صفحه اینستاگرام خود گذاشته است با هم می‌خوانیم:

این فیلم را دو ماه پیش تماشا کردم و بلافاصله به لیست فیلم‌های مورد علاقه‌ همیشگی‌ام اضافه شد. این فیلم به‌راحتی وارد لیست ۱۰ فیلم برترم شد. فیلم It نه‌تنها ژانر وحشت را از نو تعریف کرد، بلکه فیلمی بسیار عمیق، هوشمندانه و به‌طرز شگفت‌آوری ترسناک است. به بازیگران نوجوان فیلم یا همان اعضای «گروه بازنده‌ها» هم به‌خاطر نقش‌آفرینی درخشانشان تبریک می‌گویم. به بیل اسکارشگورد هم به‌خاطر نقش‌آفرینی متفاوت و بسیار خوبش در نقش پنی‌وایز تبریک می‌گویم. همچنین به تمامی اعضای تیم سازنده و همکاران خوبم در کمپانی برادران وارنر تبریک می‌گویم و صمیمانه تبریکات خود را نیز به کارگردان این فیلم، اندی موچیتی، برای ساخت فیلمی چنین پرمعنا ابراز می‌کنم. تو با این فیلم خود ترکاندی! بسیار از گفتگو با تو لذت بردم و مطمئناً همکاری در پروژه پیش رو برای هر دوی ما لذت‌بخش‌تر نیز خواهد بود. به‌عنوان یکی از طرفداران پروپاقرص ژانر وحشت، باید بگویم که این فیلم واقعاً خاص و متفاوت است. به تو هم تبریک می‌گویم دیوید کاتزنبرگ خوش‌تیپ!       

می‌دانیم که کمپانی برادران وارنر ساخت و پخش فیلم It را بر عهده داشته و از طرفی دواین جانسون نیز قرار است در فیلم جداگانه شخصیت Black Adam (بلک آدام) دی‌سی حضور یابد. از این‌رو بسیاری حدس می‌زنند که پروژه مشترک دواین جانسون و آندرس موچیتی در دنیای سینمایی دی سی رخ خواهد داد. پیش از این نیز آندرس موچیتی به همکاری با دو کمپانی برادران وارنر و دی‌سی نزدیک بود. چندی پیش اعلام شد که سازندگان تصمیم دارند کارگردانی فیلم Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) را به آندرس موچیتی بسپارند. از زمان خروج داگ لیمان از پروژه Justice League Dark در ماه می، هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است.

It

اولین فیلمی که در مورد همکاری مشترک دواین جانسون و آندرس موچیتی به ذهن طرفداران خطور می‌کند، کارگردانی فیلم Black Adam توسط آندرس موچیتی است، ولی خب به‌جز شایعه، هیچی خبری در این رابطه منتشر نشده است. لازم به ذکر است نام آندرس موچیتی برای کارگردانی فیلم Robotech (روبوتک) سونی هم مطرح شده است و البته می‌توان این فرضیه را هم در نظر گرفت که قرار است دواین جانسون نقشی را در این فیلم بر عهده داشته باشد. گرچه تا اعلام خبری رسمی در این رابطه باید منتظر ماند، اما شاید هم دواین جانسون زیاد طرفداران خود را منتظر نگه ندارد و در صفحه اینستاگرام خود نام پروژه آتی را اعلام کند.

اولین فیلمی که در مورد همکاری مشترک دواین جانسون و آندرس موچیتی به ذهن طرفداران خطور می‌کند، کارگردانی فیلم Black Adam توسط آندرس موچیتی است

آخرین فیلمی که از دواین جانسون روی پرده سینما اکران شد، فیلم Baywatch (گارد ساحلی) بود که با نقدهای بسیار ضعیفی رو‌به‌رو شد و تقریباً تمام خاطرات خوب طرفداران سریال قدیمی Baywatch را با خاک یکسان کرد. فیلم بعدی وی نیز بازسازی فیلم Jumanji (جومانجی - ۱۹۹۵) با عنوان Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۹ آذرماه ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. چندی پیش نیز در خبری اعلام شد که دواین جانسون قرار است در فیلم Rampage (رمپیج) که اقتباسی از یک بازی ویدیویی به همین نام است، ایفای نقش کند. این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است.

آخرین فیلم آندرس موچیتی نیز همین فیلم It است. فیلم It داستان کودکی را روایت می‌کند که در شهر دری ناپدید شده است. حال گروهی از نوجوانان باید با بزرگ‌ترین ترس خود مقابله کنند و وارد یک خانه متروکه شوند و با دلقکی شیطانی به نام پنی‌وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبه‌رو شوند و با او مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده