// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ عرضه بازی Farming Simulator برای سوییچ مشخص شد

Focus Home Interactive با انتشار تریلر گیم پلی بازی Farming Simulator: Nintendo Switch Edition، تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

دی ماه سال گذشته استودیو جاینتس (Giants) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) پس از معرفی نسخه سوییچ بازی Farming Simulator تا به امروز سکوت اختیار کردند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ حدودی عرضه نسخه سوییچ این بازی را مشخص و تریلری از آن نیز منتشر کردند که گیم‌پلی این بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد. گفتنی است که بازی مذکور در ماه نوامبر در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

مارتین رابل، از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو جاینتس، در ویدیوی یاد شده توضیحاتی از این بازی ارائه کرد. همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، بازی مذکور یک دنیای شبیه‌ساز کشاورزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران در آن به کشاورزی می‌پردازند. موارد زیادی در این بازی جای گرفته است که می‌توان به دامداری، پرورش گیاهان مختلف و غیره اشاره کرد.

بازی Farming Simulator: Nintendo Switch Edition همچنین بیش از ۲۵۰ ماشین‌‌آلات کشاورزی، از ۷۵ کمپانی مختلف، را در خود جای داده است که شامل برند‌های معروف همچون چلنجر، فندیت، والترا و مسی فرگوسان می‌شود. آیتم‌های یاد شده همچنین در بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition نیز یافت می‌شود که به همراه نسخه سوییچ در همان ماه عرضه می‌شود.

البته گفتنی است که نسخه سوییچ این بازی ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی را ضمیمه خود کرده است؛ طوری که بازی مذکور را می‌توان در خانه و همچنین حالت دستی با کنترل‌های مختلف تجربه کرد. پس این امر می‌تواند هم برای کاربران کار‌کشته و هم تازه‌‌وارد جالب باشد. از آن طرف شاهد پشتیبانی این بازی از صفحه لمسی سوییچ هستیم که در حالت دستی استفاده می‌شود.

در ادامه برای اولین بار می‌توانید گیم‌پلی بازی Farming Simulator را روی نینتندو سوییچ مشاهده کنید. بازی Farming Simulator: Nintendo Switch Edition در تاریخ نامشخصی از نوامبر سال جاری (آبان یا آذرماه) برای کنسول یاد شده منتشر می‌شود و کاربران همچنین می‌توانند این بازی را از وب‌سایت رسمی آن پیش‌خرید کنند.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده