// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest

بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest جدیدترین ساخته کمپانی گیم‌لافت که مخاطبان بازی‌های استراتژی روی موبایل را هدف قرار داده است.

بازی‌های کمپانی گیم‌لافت همیشه مورد توجه بازیکنان پلتفرم موبایل بوده است. کمپانی‌ای که از گذشته تا به امروز بازی‌های بی‌نظیر زیادی را روی موبایل عرضه کرده و به عبارتی خود را در این پلتفرم ثابت کرده است. اگر به دنبال بازی‌های جدی و درگیر کننده روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های خود هستید حتما نگاهی به بازی‌های کمپانی گیم‌لافت داشته باشید. در این میان بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest را می‌توان یکی از جدیدترین ساخته‌های گیم‌لافت دانست که مخاطبان بازی‌های استراتژی را هدف قرار داده است. یک بازی استراتژی آنلاین مهیج که دست بازیکن را برای انجام کارهای مختلفی نظیر ساخت پایگاه، حمله به سایر پایگاه‌ها، جمع‌آوری منابع و موارد دیگری باز گذاشته است.

بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest

بازی War Planet Online: Global Conquest به خوبی می‌تواند تمامی نیازهای شما به یک بازی استراتژی را برطرف کند

با شروع بازی، نگاهی به جهان بازی اندروید و آیفون War Planet Online: Global Conquest خواهید داشت. جایی که پر شده از پایگاه‌های بازیکنان سایر مناطق جهان که در این میان شما نیز یکی از آن‌ها هستید. در ابتدا نحوه‌ی گسترش پایگاه و تقسیم‌بندی محیط اصلی برای ساخت بخش‌های مختلف به شما یاد داده می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوید که چگونه باید از منابع بازی استفاده کرد و هر منبع وابسته به کدام بخش است. اولین نکته کلیدی بازی که به شما گفته می‌شود، این است که مدام پایگاه خود را گسترش داده و منابع و سازمان‌های مختلفی را در آن بسازید. این کار جدای از بالا بردن قدرت شما، به فهم و آگاهی‌تان از سایر پایگاه‌ها و محیط اطراف نیز کمک می‌کند. برای مثل اگر پایگاه تحقیقاتی را راه بیاندازید، می‌توانید در بخش‌های مختلفی نظیر بخش تهاجمی پایگاه خود، بخش تدافعی یا بخش تحقیقات در مورد محیط را ارتقا داده و هر بار قدرت خود را بیشتر کنید.

این ارتقا و آپگرید موردی است که برای تمامی بخش‌ها باید آن را انجام دهید. در ابتدا بازی یک هاله امنیتی را برای پایگاه شما تدارک دیده است که در جریان آن هیچ بازیکنی نمی‌تواند به شما حمله کند و شما نیز به هیچ بازیکنی نمی‌توانید حمله کنید. از این‌رو فرصت را از دست نداده و سریعا پایگاه خود را گسترش دهید. مورد دیگر بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest این است که قادر به آزادسازی فرمانده‌های مختلفی برای پایگاه خود هستید. اولین فرمانده به صورت رایگان برای شما آزاد می‌شود ولی برای دریافت سایر فرمانده‌ها، باید ساختمان اصلی پایگاه خود را تا سطح مورد نظر ارتقا دهید. هرچقدر سطح و لول کلی و ساختمان‌های پایگاه خود را بالا می‌برید، مدت زمانی که صرف کارهای مختلف می‌شود، بیشتر شده و باید به سراغ آیتم‌های کم کننده زمان بروید. در واقع آیتم‌های Boost کننده ساخت و ساز که زمان را برای شما به نسبت‌های مختلفی کم می‌کنند.

بازی موبایل War Planet Online: Global Conquest

بخش حملات صرفا به حمله کردن به سایر پایگاه‌ها ختم نمی‌شود. بلکه می‌توانید تهدیدهای جانبی را نیز بین ببرید و به سراغ محل‌هایی برای جمع منابع مختلف نظیر نفت رفته و آن‌ها را جمع‌آوری کنید. مورد دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید، این است که به بخش نظامی پایگاه خود نگاه ویژه‌ای داشته باشید. این بخش تشکیل شده از قسمت‌های مختلف که هر قسمت تجهیزات نظامی متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با ساختن آن‌ها، می‌توانید سیستم تدافعی پایگاه را بیش از پیش قدرتمندتر کنید. جدای از تمامی این گفته‌ها، بازی دارای فکشن‌های مختلفی که همان قبایل سایر بازی‌های مشابه است و با ورود به یکی از آن‌ها، می‌توانید به هم قبیله‌ای‌های خود در بخش‌های مختلفی نظیر ساخت و ساز و جنگیدن کمک کرده یا از آن‌ها کمک بخواهید.

درآخر بازی اندروید و آیفون War Planet Online: Global Conquest به خوبی می‌تواند تمامی نیازهای شما به یک بازی استراتژی را برطرف کرده و چالش‌های مختلفی را در اختیارتان قرار بدهد. جدای از اینکه می‌توانید خودتان روند رشد پایگاه را پیش ببرید، یک سری Missions نیز برای شما تعبیه شده که در جریان آن‌ها بازی به شما مرحله به مرحله می‌گوید که چه کارهایی باید انجام بدهید تا یک پایگاه قدرتمند داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون War Planet Online: Global Conquest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده