نویسنده: آرش محمدی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بسته Forthog Orcslayer بازی Shadow of War سودی برای سازنده نخواهد داشت

استودیو برادران وارنر تایید کرد از فروش بسته الحاقی Forthog Orcslayer بازی Middle-earth: Shadow of War سودی نصیب این شرکت نخواهد شد.

بازی Middle-earth: Shadow of War، یکی از بازی‌های پرمخاطب پاییز امسال است که به دنبال بازی موفق سال ۲۰۱۴ شرکت برادران وارنر، یعنی Shadow of Mordor، منتشر خواهد شد. درحالی که سازندگان بازی در غم از دست دادن یکی از تهیه کنندگان خود هستند که سال پیش از دنیا رفت، سوالاتی حول تصمیماتی که شرکت برادران وارنر برای وجوهی که توصیف کرده بود، شکل گرفت.

هفته‌ی پیش استودیو مونولیث اعلام کرد که در بزرگداشت Michael Forgey، یک DLC برای بازی Middle-earth: Shadow of Mordor منتشر خواهد کرد. Michael Forgey تهیه کننده این بازی، متاسفانه اسفند ماه سال قبل دچار سرطان مغز شد و از دنیا رفت. این بسته به احترام او، یک شخصیت ویژه به نام Forthog Orc-Slayer خواهد داشت و همراه بازی در مهر (اکتبر) امسال منتشر خواهد شد.

شرکت برادران وارنر در اطلاعیه اصلی خود بیان کرد که این بسته به قیمت  ۴.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و ۳.۵۰ دلار آن تا دسامبر ۲۰۱۹ به خانواده‌ی Forgey تعلق خواهد گرفت. با این حال، طبق اطلاعیه‌ی ویدیوی این بسته، شرکت وارنر اضافه کرد که فقط درآمدی که از کشور آمریکا حاصل می‌شود، به جز برخی از ایالات، به خانواده‌ی Forgey ارسال خواهد شد. متن کامل اطلاعیه به صورت زیر است:

شرکت WB Games به ازای فروش هر بسته‌ی Forthog Orcslayer در هر یک از ۵۰ ایالت آمریکا (به جز درآمد حاصل از ایالت‌های آلاباما، هاوایی، ایلینویز، ماساچوست، میسیسیپی و کارولینای جنوبی) ، ۳٫۵۰ دلار را تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ به خانواده‌ی Forgey ارسال خواهد کرد. خرید شما معاف از مالیات است.

نقدهای زیادی از این اطلاعیه شده است. برای مثال، اگر بقیه‌ی سود حاصل از بسته، یعنی ۱٫۵ دلار، همینطور درآمد حاصل از فروش بسته در سایر کشورها و ایالات، به خانواده‌ی Forgey ارسال نخواهد شد و هم برای شرکت برادران وارنر یا استودیو مونولیث سودی نخواهد داشت، پس این سود صرف چه عاملی خواهد شد؟

در جواب انتقادات و بازخوردهای طرفداران، شرکت برادران وارنر طبق اطلاعیه‌ای در توییتر اعلام کرد:

هیچکدام از شرکت‌های برادران وارنر یا مونولیث از فروش بسته Forthog Orc-Slayer سودی کسب نخواهند کرد؛ بدون در نظر گرفتن کشوری که بسته در آن فروخته شده است.

با وجود این که این شرکت مشخص نکرده است که مابقی سود صرف چه عاملی خواهد شد، اما خوشبختانه این اطلاعیه به این اشاره دارد که که سود باقیمانده صرف هدف خیر خواهد شد، حتی اگر به خانواده‌ی Frogey ارسال نشود.

بازی Middle-earth: Shadow of War دوشنبه ۱۷ مهر امسال (۱۰ اکتبر) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده