// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

سایانیکس از تغییرات فصل ششم بازی Rocket League می‌گوید

استودیو سایانیکس علاوه بر مشخص کردن جوایز فصل پنجم بازی Rocket League، از تغییرات فصل ششم سخن گفته است.

با نزدیک شدن به اتمام فصل پنجم بازی Rocket League، استودیو سایانیکس، سازنده و ناشر این بازی رقابتی، جوایز فصل پنجم را اعلام کرد. همچنین این استودیو در ادامه از تغییرات اعمالی روی فصل ششم سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس اعلام کرده که بازیکنان در پایان فصل پنجم رقابتی خود از یک آیتم قابل شخصی‌سازی برخوردار خواهند شد که Player Banners نام دارد. در واقع با توجه به رنک و رتبه‌ی شما، این پرچم‌ها ظاهر متفاوتی در اختیار دارند و قابل شخصی‌سازی هستند. همچنین گفته شده که در بخش‌های مختلفی از بازی، پرچم هر بازیکن به نمایش در می‌آید. برای مثال، در منوی بازی و زمانی که صحنه تکرار گل خود را در بازی مشاهده می‌کنید، پرچم شما برای سایرین به نمایش در می‌آید.

در زیر می‌توانید نوع پرچم هر رتبه را مشاهده کنید:

  • برنز ۱ یا بالاتر: Bronze Player Banner فصل پنجم
  • سیلور ۱ یا بالاتر: Silver Player Banner فصل پنجم و lower Banners
  • گلد ۱ یا بالاتر: Gold Player Banner فصل پنجم و lower Banners
  • پلاتینیوم ۱ یا بالاتر: Platinum Player Banner فصل پنجم و lower Banners
  • دیاموند ۱ یا بالاتر: Diamond Player Banner فصل پنجم و lower Banners
  • چمپیون: Champion Player Banner فصل پنجم و lower Banners
  • گرند چمپیون: Title داخل بازی فصل پنجم گرند چپمیون به همراه Grand Champion Player Banner و lower Banners

جوایز فصل پنجم بازی Rocket League

در ادامه استودیو سایانیکس در مورد تغییرات فصل ششم صحبت کرد که از آغاز فصل ششم، بازیکنان شاهد این تغییرات خواهند بود. سایانیکس در این‌باره می‌گوید:

با شروع فصل ششم پیشرفت‌های تمامی حساب‌های کاربری که در هر لیست رقابتی بازی قرار داشتند، ریست خواهند شد. از این‌رو بازیکنان برای مشخص شدن دوباره رتبه‌شان باید ۱۰ بازی را انجام دهند تا با توجه به برد و باخت‌هایی که به دست می‌آورند، در یکی از سطح‌های بازی قرار بگیرند. این ریست باعث کالیبره شدن تمامی بازیکنانی می‌شود که در مسابقات رقابتی بازی شرکت کرده‌اند.

احتمال دارد بعضی از این بازیکنان از شنیدن ریست شدن تمامی پیشرفت‌هایشان کمی ناراحت شوند، ولی استودیو سایانیکس اعلام کرده که این کار به نفع بازی راکت لیگ خواهد بود. از طرفی اشخاصی که در حال حاضر در رتبه‌های بالاتر قرار دارند، به راحتی می‌توانند دوباره به مکان قبلی خود برگردند؛ زیرا یک بازیکن ساده به حساب نمی‌آیند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده