نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

نسخه استیم Killer Instinct از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت اعلام کرد که کاربران نسخه استیم بازی Killer Instinct، قادر خواهند بود آن را در کنار کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 بازی تجربه کنند. 

بازی Killer Instinct پیش از این برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده است که البته نسخه ویندوز آن، فقط از طریق فروشگاه ویندوز قابل خرید بوده و تنها روی ویندوز 10 اجرا می‌شود. مایکروسافت قصد دارد این بازی مبارزه‌ای را از طریق استیم هم برای کامپیوتر منتشر کند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این نسخه از بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد و تمامی کاربران بازی Killer Instinct فارغ از اینکه نسخه کنسول یا پی‌سی را داشته باشند، قادر به تجربه بازی با یکدیگر خواهند بود. البته نسخه استیم بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 

روکار آستین، مسئول روابط عمومی استودیو آیرن گلکسی، با انتشار پیامی در انجمن رسمی بازی در این مورد گفت:

فرقی نخواهد کرد که شما نسخه ایکس‌باکس وان، ویندوز 10 یا استیم بازی را داشته باشید و در هر حال قادر خواهید بود بازی را همراه با دیگر کاربران این بازی روی دیگر پلتفرم‌ها تجربه کنید. ما از اینکه توانستیم چنین ویژگی‌ای را در بازی قرار بدهیم، بسیار خوشحال هستیم. 

مایکروسافت در چند وقت اخیر تلاش‌های زیادی برای فراهم کردن امکان بازی بین پلتفرمی کرده و حتی چندی پیش اعلام شد که آن‌ها در حال مذاکره با سونی هستند تا تمامی گیمر‌ها بتوانند از این پس بازی‌ها را در کنار یکدیگر تجربه کنند. البته سونی هنوز با این قضیه موافقت نکرده است. 


منبع ENGadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده