نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

بسته Bloodshed's End بازی Nioh معرفی شد

استودیو تیم نینجا امروز سومین و آخرین بسته الحاقی بازی Nioh را با نام Bloodshed's End معرفی کرد. 

Nioh یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال بود که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد و با اینکه شباهت‌هایی به سری بازی‌های Dark Souls داشت، اما حس و حال منحصر‌به‌فردی نیز داشت و به همین دلیل هم مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین قرار گرفت. سازندگان بازی در استودیو تیم نینجا تا به امروز دو بسته الحاقی برای بازی منتشر کرده‌اند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سومین بسته الحاقی این بازی را با نام Bloodshed's End معرفی کرده‌اند که آخرین DLC بازی Nioh هم خواهد بود و در تاریخ ۴ مهر منتشر می‌شود. 

طبق اعلام تام لی، کارگردان بازی، داستان بسته Bloodshed's End دقیقا پس از اتفاقات بسته الحاقی قبلی بازی یعنی Defiant Honor روایت می‌شود و قرار است پایانی بر ماجراجویی‌های ویلیام، شخصیت اصلی بازی، باشد. طبق اعلام لی، داستان بازی از این قرار است که کمپین زمستانی نبرد اوساکا پس از صلحی که بین تویوتومی و توکوگاوا حاصل شده، تمام شده است. با این حال از آنجایی که قلعه اوساکا در جریان این نبرد آسیب‌های زیادی دیده و بخش‌های تخریب‌شده آن در اختیار یک گروه قرار گرفته است، تنها چند ماه پس از این صلح، دوباره شاهد شورش و آغاز جنگ هستیم. 

بسته الحاقی علاوه بر داشتن مراحل اصلی، فرعی و Twilight، یک حالت بازی جدید با نام The Abyss هم به بازی اضافه می‌کند که طبق گفته سازندگان، کاربران در این حالت می‌توانند قابلیت‌هایشان را در یک میدان نبرد واقعی ثابت کنند. چندین شخصیت و دشمن جدید و همچنین یک درجه سختی کاملا جدید از دیگر محتویات این بسته الحاقی خواهند بود. 

افرادی که سیزن پس ۲۵ دلاری بازی را خریداری کرده‌اند، بدون پرداخت هزینه اضافی به بسته Bloodshed's End دسترسی خواهند داشت. با این حال امکان خرید مجزای این بسته به قیمت ۱۰ دلار هم فراهم شده است. تیم نینجا اعلام کرده که به‌زودی اطلاعات بیش‌تری در مورد این DLC و حالت Abyss آن ارائه خواهد کرد. 

زومجی در بررسی بازی Nioh به آن نمره خیلی خوب ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده