نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی The Witcher 3: Wild Hunt آپدیتی برای پشتیبانی از رزولوشن 4K دریافت خواهد کرد

مدیرعامل شرکت CD Projekt RED، اعلام کرد که طی چند روز آینده، بازی The Witcher 3: Wild Hunt آپدیتی جهت پشتیبانی از کیفیت 4K در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو دریافت خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو CD Projekt RED به تازگی جلسه‌ای با سرمایه گذاران برگزار کرد و آدام کیسینسکی، مدیرعامل این شرکت، در مورد بازی بسیار موفق The Witcher 3: Wild Hunt صحبت کرد. 

کیسینسکی ادعا کرد که این بازی هنوز قدیمی نشده و هنوز به صورت پایدار، فروش خوبی تجربه می‌کند. او همچنین اضافه کرد که برای کسانی که علاقه دارند که این بازی را بر روی کنسول‌های جدید تجربه کنند، آپدیتی جهت پشتیبانی از کیفیت 4K، طی چند روز آینده، برای کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو منتشر خواهد شد. از سوی دیگر، آپدیتی با این هدف، تا انتهای سال جاری میلادی برای کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس عرضه خواهد شد، چرا که این کنسول، در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) منتشر خواهد شد. 

در طول این جلسه، درباره‌ی وضعیت پیشرفت بازی نقش آفرینی در حال توسعه‌ی این شرکت، یعنی Cyberpunk 2077 صحبت شد و مشخص شد که هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی این بازی، تعیین نشده است. هنوز اطلاعاتی در مورد بازی بعدی مجموعه‌ی Witcher منتشر نشده است. در حال حاضر تنها ۱۰۰ نفر مشغول این بازی هستند، قطعا تعدادی از افراد مشغول آپدیت 4K بوده و بقیه افراد هم در حال توسعه‌ی بازی کارتی Gwent هستند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده