// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

مراحل ساخت بازی 7 Forza Motorsport پایان یافت

کمپانی مایکروسافت و استودیو Turn 10 با انتشار دو تریلر جدید اعلام کردند که مراحل ساخت بازی Forza Motorsport 7 به اتمام رسیده است.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت و استودیو Turn 10 رسما اعلام کردند که بازی 7 Forza Motorsport گُلد شده است. با این حساب، مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و محتوای بازی هم‌اکنون به دست مایکروسافت رسیده است تا مراحل انتشار و بسته‌بندی را پشت سر بگذارد.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان همچنین اعلام کردند که همانند نسخه‌های پیشین، دموی این بازی به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در این راستا نسخه دموی این بازی در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) منتشر خواهد شد و کاربران ویندوز 10 و ایکس باکس وان می‌توانند نسخه دموی این بازی را به رایگان تجربه کنند.

کاربران در نسخه‌ی دموی این بازی می‌توانند هدایت اتومبیل Porsche 911 GT2 RS در مسیر جدید دبی، اتومبیل Mercedes-Benz Tankpool در مسیر Mugello و اتومبیل Nissan NISMO GT-T LM در مسیر Nurburging Grand Prix، را بر عهده بگیرند. مسیر‌های مسابقه از شرایط پویا بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آنها را تجربه کنند تا طعم بخش کوچکی از نسخه اصلی این بازی را بچشند.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان دو تریلر جدید از این بازی را نیز منتشر کردند که بیشتر به طور لایو اکشن است و می‌توانیم کن بلاک، راننده معروف مسابقات رالی، را نیز در یکی از ویدیو‌ها ببینیم. در انتهای مطلب می‌توانید دو تریلر جدید را تماشا کنید و همچنین در مطالب دیگر نگاهی به تریلر این بازی با محوریت پورشه 911 GT2 RS، تریلر نسخه ایکس‌باکس وان ایکس و تریلر گیمز‌کام 2017 بیندازید.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ ۱۱ مهرماه (۳ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد. بازی مذکور پس از عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس یعنی ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر)، میزبان آپدیتی برای پشتیبانی این بازی از کنسول یاد شده می‌شود.

تریلر رویارویی میچ و شان

| |

تریلر رویارویی کن و نودل‌هت

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده