نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

گل گدوت قرار بود نقش فیوریوسا را در فیلم Mad Max: Fury Road ایفا کند

گل گدوت، بازیگر فیلم Wonder Woman، اعلام کرد که در ابتدا او برای بازی در نقش فیوریوسا انتخاب شده بود، ولی سازندگان نهایتا تصمیم گرفتند این نقش را به شارلیز ترون بدهند.

حتی پیش از آنکه زمزمه‌های اولیه هم در مورد ساخت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) به گوش برسد، نام شارلیز ترون اولین نامی بود که بسیاری از طرفداران برای بازی در نقش زن‌ شگفت‌انگیز به آن فکر می‌کردند و البته بسیار دوست داشتند تا این بازیگر مطرح ایفاگر نقش این ابرقهرمان زن باشد. ولی خب شرایط به گونه‌ای دیگر پیش رفت و شارلیز ترون را در اثر شاهکار Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم - ۲۰۱۵) جرج میلر و در نقش فیوریوسای دوست‌داشتنی دیدیم. طبق صحبت‌هایی که گل گدوت جدیداً مطرح کرده است، به این نتیجه می‌رسیم که شارلیز ترون نقش مورد علاقه گل گدوت را تصاحب کرده و وی نیز نقش شخصیتی را ایفا کرده که خیلی‌ها گمان می‌بردند کسی جز شارلیز ترون مناسب آن نخواهد بود.  

گل گدوت در مصاحبه‌ای که با برنامه پادکست Awards Chatter سایت هالیوود ریپورتر داشت، این موضوع را آشکار کرد که وی گزینه اول بازی در نقش اصلی زن فیلم اکشن و پسارستاخیزی جرج میلر بوده است. گل گدوت در این رابطه چنین گفت:

می‌توانستم در نقش‌های بزرگ زیادی ایفای نقش کنم و خیلی به آن‌ها نزدیک بودم، ولی خب آن زمان نام بزرگی نداشتم.

وی نقش فیوریوسا در فیلم Mad Max: Fury Road را مثال زد و گفت:

این نقش تنها برای من نوشته شده بود، ولی نداشتن نامی مطرح مرا از آن جدا کرد.

Theron

در اینکه گل گدوت با بازی در نقش شخصیت ابرقهرمان زن شگفت‌انگیز توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و البته نمی‌توان منکر کیفیت کاری وی شد شکی نیست، ولی جدای از صحبت‌های جدید وی، تصور این موضوع که کسی جز شارلیز ترون ایفاگر نقش فیوریوسا باشد بسیار سخت است. در هر صورت نقش فیوریوسا به شارلیز ترون رسید و اگر روزی جرج میلر قصد ساخت فیلم بعدی مجموعه Mad Max را داشته باشد، مطمئناً این مرتبه گل گدوت مشکل معروف نبودن را نخواهد داشت.

گفتنی است تا این زمان فیلم ابرقهرمانی پتی جنکینز به فروش جهانی ۸۱۳ میلیون دلاری دست یافته است و این عدد بدین معنا است که این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تابستان امسال نیز بوده است. چندی پیش نیز کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت دوم فیلم Wonder Woman، در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذرماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

در فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند.  

دیسک بلوری و DVD فیلم Wonder Woman نیز در تاریح ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) منتشر خواهد شد.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده