// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

مدیر کمپانی Pokemon نسبت به موفقیت نینتندو سوییچ بدبین بوده است

مدیرعامل کمپانی Pokemon در مصاحبه‌ی اخیرش گفت که قبل از عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ نسبت به موفقیت این کنسول تردید داشته است.

با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ با فروش خوبی آغاز شد. حتی پس از ۶ ماه از عرضه‌ی نینتندو سوییچ هنوز هم موجودی خرده‌فروش‌ها در مدت کمی به پایان می‌رسد. افراد زیادی نسبت به این موفقیت زودهنگام نینتندو سوییچ شک داشتند و مدیر کمپانی پوکمون یعنی تسونکازو ایشیهارا نیز در مصاحبه‌ی جدیدش خود را جزوی از این گروه توصیف کرده است.

ایشیهارا در مصاحبه‌ی جدیدش درباره‌ی موفقیت کنسول نینتندو سوییچ گفته است:

من قبل از عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ نسبت به موفقیت آن بدبین بودم؛ چرا که در عصر موبایل‌های هوشمند زندگی می‌کنیم و هیچکس کنسول بازی را حمل نمی‌کند. کاملا مشخص است که من اشتباه می‌کردم. من دلیل این موفقیت را فهمیده‌ام. نرم‌افزار با کیفیت بالا باعث فروش سخت‌افزار نیز می‌شود. طریقه‌ی بازی کردن نیز به شرط کیفیت کافی نرم‌افزار می‌تواند قابل تغییر باشد.

با اینکه حدس او نسبت به موفقیت زودهنگام کنسول نینتندو سوییچ اشتباه واقع شد، ولی هنوز هم شروطی را برای موفقیت این کنسول بیان می‌کند. ادامه‌ی صحبت‌های ایشیهارا را در زیر می‌خوانید:

هم‌اکنون کنسول نینتندو سوییچ بین خریداران اولیه بسیار محبوب است، ولی باید قدمی دیگر نیز بردارد تا افراد بیشتری را جذب کند. من پتانسیل خوبی را در نینتندو سوییچ مشاهده می‌کنم، ولی نباید درباره‌ی آن اغراق کرد.

نینتندو صاحب یک سوم از کمپانی پوکمون است. این کمپانی در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد تا روی برند پوکمون و لایسنس‌های مختلف آن نظارت داشته باشد. در نمایشگاه E3 2017، ایشیهارا تایید کرد که به‌زودی یک بازی نقش‌آفرینی از سری Pokemon برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. با اینکه بیش از یک سال تا عرضه‌ی این بازی باقی مانده، ولی ایشیهارا در مصاحبه‌اش اطلاعات جدیدی را از آن منتشر کرده است:

ما می‌خواهیم به‌وسیله‌ی کنسول نینتندو سوییچ، بازی بزرگی را در دنیای Pokemon ارائه بدهیم که در مقایسه با نسخه‌های قبلی متفاوت است. تا الان بازی‌ها فقط برای یک نفر ساخته می‌شد، ولی دیگر می‌توانیم به خانه برویم و با بقیه بازی کنیم. پس چگونه می‌توانیم این مکانیک‌ها را بدون وجود پیچیدگی در بازی پیاده کنیم؟

اولین بازی سری پوکمون برای نینتندو سوییچ با نام بازی Pokken Tournament DX در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) عرضه می‌شود. صاحبان سوییچ می‌توانند هم‌اکنون دموی این بازی را دانلود و تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده