// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی Lifeless Moon با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Stage 2 با انتشار تریلری بازی Lifeless Moon، ادامه معنوی Lifeless Planet، را معرفی و کمپین آن را نیز در کیک استارتر آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۴ بود که استودیو Stage 2 پروژه اکشن و ماجراجویی خود یعنی بازی Lifeless Planet را منتشر کرد. کاربران در این بازی در جایگاه کاراکتری قرار می‌گرفتند و با او در سفرش برای پیدایش زندگی در کره مریخ همراه می‌شدند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان نسخه بعدی آن، یعنی بازی Lifeless Moon را معرفی و کمپین آن را نیز در سایت کیک استارتر برگزار کرده‌اند.

در بازی Lifeless Moon کاربران در جایگان دو فضانورد آپولو قرار می‌گیرند که به کره ماه سفر می‌کنند. فضانوردان پس از اینکه به کره ماه می‌رسند با جایی مواجه می‌شوند که یادآور شهر کوچکی در زمین است و ماجرای آنها تازه از این نقطه آغاز می‌شود.

همانند نسخه پیشین، کاربران در بازی Lifeless Moon کم‌و‌بیش با المان‌های پلتفرمر روبه‌رو خواهند شد و با توجه به اینکه بیشتر تمرکز این بازی روی معماهای آن است، بازی را پیش می‌برند. البته گفتنی است که تیم توسعه‌دهنده خواسته است که گیم‌پلی این بازی را بیشتر با محوریت فرآیند جستجو و کاوش‌گری توسعه دهد؛ طوری که کاربران به جستجوی مناطق دیگر در کره ماه بپردازند و با محیط‌های مرموز روبه‌رو شوند.

علاوه بر محتویات یاد شده سازندگان اعلام کردند که نسخه دوم این بازی از سیستم واقعیت مجازی (VR) نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند روند برخی از معماهای این بازی را که از نمای اول-شخص طراحی شده‌اند، سرگرم‌کننده کند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد سازندگان کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران را در کیک‌استارتر آغاز کرده‌اند و مبلغ ۱۷ هزار دلار را برای توسعه این بازی مشخص کرده‌اند. کمپین این بازی تا تاریخ ۱۲ مهرماه (۴ اکتبر) ادامه خواهد داشت و تا به حال توانسته است ۳ هزار دلار را از سوی طرفداران جمع‌آوری کند. بازی Lifeless Moon قرار است برای ایکس باکس وان، پی سی و مک منتشر شود و احتمال دارد به پلتفرم‌های دیگر نیز راه پیدا کند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه کیک استارتر و وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر کیک‌استارتر بازی Lifeless Moon را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده