نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تصاویر جدیدی از شخصیت اسنوک در فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

لوکاس فیلم اخیرا تصاویر جدیدی را از شخصیت رهبر محفل - اسنوک در فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است.

شخصیت شرور و بسیار مرموز رهبر محفل - اسنوک را برای اولین بار در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) مشاهده کردیم. این شخصیت سوالات زیادی را برای طرفداران به‌وجود آورد، اما طبق گفته رایان جانسون قرار نیست به همه سوالات طرفداران در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) پاسخ داده شود. اندی سرکیس ایفاگر نقش اسنوک در این فیلم است که در قسمت گذشته حضور کوتاهی را داشته است و او رهبری گروه فرقه اول (First Order) را بر عهده دارد. حال لوکاس فیلم دو تصویر جدید از این شخصیت را منتشر کرده است. تصویر اول توسط یکی از برنامه‌های مرتبط با جنگ ستارگان (Star Wars) منتشر شده و تصویر دوم متعلق به تمبرهای فیلم جنگ ستارگان در کشور بریتانیا است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Snoke

Star Wars: The Last Jedi Snoke

اخیرا نیز اولین تصاویر از سفینه فضایی رهبر محفل - اسنوک که یک نسخه متفاوت از سفینه فضایی ناوشکن ستاره با نام مگا استار (Mega Star) است، منتشر شده است. علاوه بر این، مجله امپایر دو تصویر جدید از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است که در یکی از این تصاویر شاهد حضور شخصیت لوک اسکای واکر هستیم و در تصویر دیگر شخصیت فین به‌همراه شخصیت جدید این مجموعه که رز تیکو نام دارد، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Luke Skywalker

Star Wars: The Last Jedi

فرودین‌ماه امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. با این حال، تا به امروز تریلر جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO و لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده