نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

از جدیدترین تریلر فصل 4 سریال Gotham و پوستر جدید رونمایی شد

از آنجایی که تنها چند روز دیگر به شروع پخش فصل 4 سریال گاتهام (Gotham) باقی مانده، برادران وارنر با انتشار تریلری نوید حضور قطعی اسکرکرو را در این فصل می‌دهد.

چند ساعت گذشته تریلری کاملا جدید از فصل ۴ سریال گاتهام (Gotham) در فضای اینترنت منتشر شد که شما با دیدن آن کاملا متوجه می‌شوید که ترسیدن چه حسی دارد؛ چرا که قرار است شخصیت اسکرکرو (Scarecrow) در فصل جدید این سریال پرطرفدار شبکه فاکس بازگردد. شما می‌توانید در انتهای همین پست این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

همانطور که شهر گاتهام به خوبی در جرم و جنایت معروف است، ما در این فصل قرار است از چشم انداز جدید و زاویه دیگری این جرایم که سطح شهر را به کلی پوشانده‌ است ببینیم. دوباره در این فصل هم همانند سه فصل گذشته دو شخصیت جیم گوردن (با بازی بن مکنزی) و هاروی بولک (با بازی دانل لوگ) قرار است در خط مقدم با فاسد‌ترین و دیوانه‌تری شخصیت‌های منفور و شرور شهرشان مبارزه کنند. زمانی که گوردن و بولک و همچنین خود شهر گاتهام برای بهبود و خوب شدن شهر به شدت تلاش می‌کنند و از طرف دیگر مجرمان خلاف جهت آنها و برای نابودی شهرشان عزم خود را جزم کرده‌اند، یک قهرمان جدید برمی‌خیزد، بروس وینی (با بازی دیوید مازوز) که احساس می‌کند که در این بحبحه و شرایط بغرنج برای بهتر شدن وضعیت شهر و کم شدن جنایت‌ها مسئولیت‌هایی بر گردنش است.

سریال Gotham براساس شخصیت‌های اصلی است که کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. برونو هلر که تهیه کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم داشته است. دنی کانن هم علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل ۴ را هم برعهده دارد.

در این سریال ما شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردن، دانل لوگ در نقش هاروی بولک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل/کت وومن آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما/ریدرلر آینده، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن، مگی گیا در نقش پویزن آیوی آینده، بندیکت ساموئل در نقش مد هتر و مایکل چکلیس در نقش کاراگاه ناتانیل بارنز بودیم و مطمئنا از آنجایی که می‌توان گفت همه آنها تا حدودی نقش‌های اصلی هستند، در فصل ۴ هم قطع به یقین حضور خواهند داشت. 

فصل 4 سریال Gotham برای شروع پخش در تاریخ پنج شنبه در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۰ شهریور ۱۳۹۶) ساعت ۸ شب در شبکه فاکس برنامه ریزی شده است.

Gotham

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده