نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

جاناتان پرایس نقش پاپ را در فیلم The Pope ایفا خواهد کرد

شبکه نتفلکیس اخیرا اعلام کرده که در حال ساخت فیلمی به نام پاپ (The Pope) با محوریت پاپ فرانسیس است و به تازگی بازیگر این نقش مشخص شده است.

از زمانی که پاپ فرانسیس مسئولیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و این عنوان را به دست آورد، افراد خیلی زیادی پیش‌بینی می‌کردند اگر باشد روزی اثری درباره این فرد ساخته شود، به خاطر شباهت خیلی زیادی که بین او و جاناتان پرایس بازیگر محبوب انگلستانی فیلم برزیل (Brazil)، فیلم فردا هرگز نمی‌میرد (Tomorrow Never Dies) و همچنین سری فیلم دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) وجود دارد، قطعا جاناتان پرایس است که یک روزی نقش او را ایفا خواهد کرد. حال براساس گزارشات جدید از سایت خبرگزاری Deadline، خبر رسیده که شبکه نتفلیکس در حال ساخت اثری با محوریت این شخصیت با نام The Pope است و همچنین به طور رسمی اعلام کرده که جاناتان پرایس قرار است نقش پاپ فرانسیس را ایفا کند. در فیلم پاپ (The Pope) علاوه بر پرایس، ما همچنین شاهد حضور سر آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs)، سری فیلم ثور (Thor) و فیلم تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) در نقش پاپ سابق یعنی پاپ بندیکت شانزدهم خواهیم بود.

فرناندو میرلس کارگردان برزیلی فیلم شهر خدا (City of God) و باغبان وفادار (The Constant Gardener) وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت. فیلم The Pope داستان فرانسیس آرژانتینی را حکایت می‌کند که نام اصلی او خورخه ماریو برگولیو بوده و اولین پاپ از فرقه یسوعی و اولین فرد از بین آمریکایی‌ها است. این فیلم تاریخچه داستان انتخاب شدن پاپ بندیکت در سال ۲۰۰۵ را دنبال می‌کند که در پی آن، بندیکت بعد از ۸ سال از سمت پاپ خود استعفا می‌دهد. این اتفاق درها را به روی کاردینال برگولیو آرژانتینی باز کرد؛ که گفته می‌شود که او در ابتدا در سال ۲۰۱۳ نسبت به به دست آوردن این سمت بی‌میل بوده است. اما از زمانی که او به این نام لقب گرفته، بیشتر در بین مردم خودشان به عنوان سمبلی از بردباری و تحمل از او یاد می‌شود و باعث تغییر و تحول‌های خیلی خوبی در سراسر دنیا شده است.

آنتونی مک کارتن نویسنده فیلم نظریه همه‌ چیز (The Theory of Everything) و سیاه‌ترین ساعت (Darkest Hour) نویسندگی این فیلم را برعهده دارد و براساس نمایشنامه‌ای که درباره این شخصیت نوشته بود فیلمنامه این اثر را خواهد نوشت. دن لین، جاناتان اریک و تریسی سیوارد از جمله کسانی هستند که تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. پیش‌بینی می‌شود که پروژه تولید فیلم The Pope نوامبر امسال و در کشور آرژانتین کار خود را آغاز کند.

پرایس که اخیرا به عنوان نقش High Sparrow در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) دیده شد، قرار است در آینده‌ای نزدیک نقش پدر چارلز دیکنز را در فیلم مردی که کریسمس را اختراع کرد (The Man Who Invented Christmas) بر روی پرده سینماها ایفا کند. او همچنین به تازگی همکاری طولانی مدت خود با تری گیلیام دوباره آغاز کرد تا به عنوان شخصیت اصلی و نماد ادبی داستان میگل د سروانتس در فیلم The Man Who Killed Don Quixote ایفای نقش کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده