نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار اولین تصویر از فیلم Bohemian Rhapsody

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصویر از فردی مرکوری با بازی رامی ملک، در فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم، نیو ریجنسی و جی کی فیلمز اولین تصویر رسمی از فیلم Bohemian Rhapsody را منتشر کردند. در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم شاهد رامی ملک، بازیگر نقش فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) هستیم که به شکل این خواننده بسیار محبوب در آمده و در حال اجرای یک کنسرت است. این تصویر توسط مجله سرگرمی هفتگی منتشر شده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bohemian Rhapsody

کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) خواهد بود. اتفاقات این فیلم قرار است از زمان پیداش گروه کوئین در سال ۱۹۷۰ آغاز و تا اجرای کنسرت لایو اید (Live Aid) در سال ۱۹۸۵ را پوشش بدهد. مالک در مصاحبه با وب‌سایت سرگرمی هفتگی تایید کرد او قرار نیست هیچ آهنگی را در این فیلم بخواند و قرار نیست از صدای او در فیلم Bohemian Rhapsody استفاده شود و آن‌ها قصد دارند که از صداهای ضبط شده از مرکوری و یک صدای دیگر برای پر کردن این خلا استفاده کنند. همچنین سینگر نیز اضافه کرد که فیلم Bohemian Rhapsody قرار نیست یک فیلم زندگینامه مرسوم هالیوودی باشد و قرار است به‌جای آن بیشتر روی موسیقی گروه کوئین تمرکز کند. سینگر گفت:

این فیلم قرار نیست تنها داستان تاریک زندگی فردی را روایت کند، اما در فیلم این داستان گفته خواهد شد و همچنین افتخارات او نیز نمایش داده می‌شود. این فیلم بیشتر در مورد همکاری یک گروه برای برگزاری یک اتفاق تاریخی است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، بوده که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شده است. گروه کوئین در سال ۱۹۷۰ در لندن تشکیل شد. این گروه برجسته راک بیشتر برای ساخت آهنگ‌های به یاد ماندنی چون We Will Rock You و We Are the Champions شناخته شده است. سرانجام در سال ۱۹۹۱، فردی مرکوری در سن ۴۵ سالگی دار فاونی را وداع گفت، اما گروه کوئین به کار خود ادامه داد. با این حال، هنوز مشخص نیست که مرگ فردی مرکوری نیز در فیلم Bohemian Rhapsody نیز نمایش داده خواهد شد یا کنسرت Live Aid پایان این فیلم خواهد بود.

فیلم Bohemian Rhapsody برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر مالک، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن و گویلیم لی در نقش برایان می، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده