// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times مشخص شد

استودیو Perchang تاریخ انتشار بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times را برای آیفون مشخص کرد.

بازی موبایل Warhammer Quest  یک اثر نقش‌آفرینی و تاکتیکی است که از آن می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های اپ‌استور یاد کرد. در این بازی کاربران با مشخص کردن قهرمانان خود از نژاد‌های مختلف دنیای بازی‌های Warhammer، آنها را ارتقا می‌دهند و بازی را در محیط‌های مختلف پیش می‌برند.

بازی مذکور توسط استودیو رودیو گیمز (Rodeo Games) توسعه یافته است که پیش‌تر شاهد توسعه بازی Deathwatch Tyranid Invasion نیز از آنها بودیم. بسیاری از نفرات حاضر در استودیو Rodeo هم اکنون در استودیو پرچانگ (Perchang) مشغول به کار هستند و چندی پیش اعلام کردند که نسخه دوم بازی Warhammer Quest در دست ساخت قرار دارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، سازندگان اعلام کردند که بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times پاییز سال جاری در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) برای پلتفرم‌های iOS منتشر می‌شود و در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

همچنین سازندگان اعلام کردند که فاز آزمایشی (نسخه بتا) این بازی هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد و به‌زودی استودیو Perchang نحوه ملحق شدن طرفداران به فاز آزمایشی را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند در انتهای مطلب نسخه اول آن یعنی بازی Warhammer Quest را از لینک تعبیه شده خریداری کنند و با محتوای آن آشنا شوند تا خود را برای نسخه بعدی آماده کنند. همچنین تریلر نسخه جدید این بازی نیز در پایین قابل تماشا کردن و دانلود است:

| |

دانلود بازی Warhammer Quest


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده