نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Furi دنباله ای نخواهد داشت

امریک ثوا، کارگردان بازی Furi در گفتگوی خود با وب‌سایت دوآل‌شاکرز اعلام کرد که این اثر هیچ دنباله‌ای نخواهد داشت.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، امریک ثوا، خالق استودیوی گیم بیکرز و توسعه‌دهنده‌ی بازی Furi در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت دوآل‌شاکرز گفت که این بازی هیچ دنباله‌ای نخواهد داشت.

امریک ثوا در جریان این مصاحبه اعلام کرد که بازی Furi به عنوان یک اثر مستقل در نظر گرفته‌شده است و به همین شکل باقی خواهد ماند. وی در این رابطه گفت:

بازی Furi به عنوان یک اثر مستقل در نظر گرفته‌شده است و به همین صورت باقی خواهد ماند. داستان و جهان بازی هدف مستقلی را دنبال می‌کند و بر این اساس هیچ دنباله‌ای نخواهد داشت. ما باید قوی باشیم و با این موضوع کنار بیاییم. به عنوان یک توسعه‌دهنده، ما باید تلاش کنیم تا مردم را شگفت‌زده کنیم.

بازی Furi در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۵ برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی و در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۵ برای ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی تحسین منتقدان را برانگیخت و توسط بیش از ۳ میلیون نفر دانلود شد و در حالی که بسیاری از بازیکنان انتظار ساخت دنباله‌ای برای این بازی را داشتند، استودیوی گیم بیکرز نشان داد که شگفت‌زده کردن بازیکنان را به توسعه‌ی یک سری بازی ترجیح می‌دهد.

حال و با عنایت به این موضوع که استودیوی گیم بیکرز روی دنباله‌ی بازی Furi کار نمی‌کند، این سوال مطرح می‌شود که این استودیو در حال ساخت چه چیزی است. اگر چه امریک ثوا پاسخ روشنی به این سوال نداد ولی گفت که احتمالا تا پایان سال جاری از بازی جدید این استودیو رونمایی خواهد کرد.

بازی Furi در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان با قیمتی معادل ۲۰ دلار در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این بازی و عدم توسعه‌ی دنباله‌ای برای آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده