نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Cars 3 اعلام شد

کمپانی پیکسار و والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را رسما تایید و اعلام کردند.

کمپانی پیکسار سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Cars 3 را تایید و اعلام کرد. نسخه دیجیتالی و 4K Ultra این انیمیشن در تاریخ ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه خانگی انیمیشن Cars 3 که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، نیز در تاریخ ۷ نوامبر امسال (۱۶ آبان) عرضه خانگی خواهد شد. نسخه خانگی این انیمیشن دارای بیش از یک ساعت محتوای اضافه و نسخه‌های ویژه نیز خواهد بود.

از جمله محتواهای اضافه انیمیشن Cars 3 می‌توان به ویدیوهایی از پشت صحنه تولید و ساخت این انیمیشن، معرفی شخصیت‌های جدید و قدیم انیمیشن، معرفی قهرمانان گذشته مسابقات نسکار و اتومبیل‌رانی که از آن‌ها برای طراحی شخصیت‌ها و ساخت این انیمیشن الهام گرفته شده است، معرفی اولین ماشین‌هایی که سازندگان و بازیگران داشتند، پنج صحنه حذف شده از انیمیشن Cars 3، مستند ساخت انیمیشن،‌ مصاحبه با بازیگران و عوامل سازنده انیمیشن و نمایش بیش از هزار اسباب بازی و ماشینی که برای طراحی شخصیت‌های این انیمیشن از آن الهام گرفته شده است، اشاره کرد.

Cars 3

همچنین انیمیشن Cars 3 دارای انیمیشن کوتاه Lou (لو) نیز خواهد بود. دیو مولینز کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کوتاه را بر عهده داشته است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منشر کرده، انیمیشن Cars 3 در اواخر ماه خرداد امسال اکران شده و تاکنون بیش از ۱۵۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۴۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. علاوه بر عملکرد بسیار پایین‌تر از حد انتظار این انیمیشن، انیمیشن Cars 3 نقدهای نسبتا متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است.

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده برایان فی بوده است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون هم روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار کرده است.

انیمیشن Coco (کوکو) انیمیشن بعدی پیکسار خواهد بود که قرار استدر تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده