// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو جدید بازی Assassin's Creed Origin قدرت ایکس باکس وان ایکس را به نمایش می گذارد

به تازگی ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Origins منتشر شده که روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شده است.

این روزها اخبار زیادی حول رزولوشن اجرایی و نحوه‌ی اجرای بازی‌های مختلف روی ایکس‌ باکس وان ایکس به گوش می‌رسد. کنسولی که در پاییز روانه بازار خواهد شد. از طرفی یکی از بازی‌هایی که از زمان معرفی‌اش تا به امروز شاهد ویدیوهایی از آن روی ایکس‌باکس وان ایکس بوده‌ایم، بازی Assassin's Creed: Origins که به واسطه‌ی همین ویدیوها، به یکی از بازی‌های مورد انتظارمان تبدیل شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال‌شاکرز ویدیویی تقریبا ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را منتشر کرده که در آن شاهد گیم‌پلی بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس هستیم. در این ویدیو بایک، قهرمان داستان، در شهر ممفیس در حال گشت و گذار است و در بخشی از ویدیو، می‌بینیم که شخصیت بازی وارد یکی از اهرام مصر شده تا معمای این هرم را حل کرده و آیتم‌های بیشتری را دریافت کند.

همچنین مورد دیگری که در ویدیوهای این بازی معمولا شاهد آن بوده‌ایم، استفاده از عقاب بایک است که از طریق آن می‌توانید اطلاعاتی از دشمنان و محل آن‌ها کسب کنید که در این‌ جا نیز برای به تصویر کشیدن دنیای زیبای بازی، از آن استفاده می‌شود. تمامی این قسمت‌های شهر ممفیس و مواردی که در ویدیوی بازی مشاهده خواهید کرد، تازه بخش کوچکی از دنیای وسیع Assassin's Creed Origins است. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم دنیای بازی تا چه اندازه بزرگ و وسیع خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیو ۲۰ دقیقه‌از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Origins را در زومجی تماشا کنید. بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه بازار می‌شود.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده