نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game

در بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game شما می‌توانید در قالب شخصیت بروس لی به مبارزه با دشمنان بپردازید و آنها را از پای در بیاورید.

در طول تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی، تعداد مختلفی بازی با محوریت شخصیت محبوب بروس لی ساخته شده است، اما به موفقیت قابل توجهی نرسیدند. حال استودیو Hibernum بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده است که قصد داریم این بازی جذاب را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

بازی Bruce Lee: Enter The Game دارای سیستم ارتقای شخصیت بروس لی است

بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game یک بازی آرکید دوبعدی است که بازیکنان شخصیت بروس لی را در این بازی کنترل می‌کنند. فضا و مراحل این بازی براساس فیلم‌های سینمایی بروس لی طراحی شده است که بازیکنان حسی نوستالژیک به بازی پیدا خواهند داشت. این بازی دارای دو بخش ۲۰ مرحله‌ای است که انتهای هر بخش دارای باس فایت نهایی است و دارای یک بخش Endurance است که به مرور این بخش باز خواهد شد. این بخش حالتی شبیه به حالت Survivor دارد که بازیکن تا جایی که بروس لی توان دارد با دشمنان مبارزه می‌کند و رکورد تعداد کشتن دشمنان را ثبت می‌کند. همچنین، این بازی دارای بخش چالش روزانه است که هرروز یک چالش جدید مانند تعداد ۳۰ کمبو در یک مرحله در این بخش اضافه می‌شود.

Bruce Lee: Enter The Game

گیم‌پلی بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game به این صورت است که بازیکن با کلیک کردن گوشه‌ چپ یا راست صفحه گوشی، بروس لی را به سمت دشمنان کنترل می‌کند و با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست ضرباتی را به دشمن وارد و آنها را از پای در می‌آورد. زمانی که بازیکن به مراحل بالاتر می‌رسد، دشمنان قوی و تنومندی در مقابل بروس لی قرار خواهند گرفت که با یکسری ضربات قدرتی ویژه می‌توان با آنها مبارزه کرد. بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game دارای سیستم ارتقای شخصیت بروس لی است که با جمع کردن سکه و الماس می‌توان این شخصیت را از نظر قدرت مشت‌زنی، لگد زدن و ضربات ویژه ارتقا داد. همچنین، برای بازیکنان تعدادی Booster تعبیه شده است که بازیکن می‌تواند با استفاده از آنها ضربات مهلکی به دشمنان وارد کند و بازیکن در هر مرحله می‌تواند فقط از سه بوستر استفاده کند. لازم به ذکر است، آیتم‌های مختلفی از جمله لباس، دستکش و شلوار برای شخصی سازی کردن شخصیت بروس لی وجود دارد که بسته به سلیقه بازیکن می‌توان بروس لی را شخصی سازی کرده و بازیکن به ادامه بازی بپردازد.

Bruce Lee: Enter The Game

گرافیک بازی Bruce Lee: Enter The Game به صورت کارتونی طراحی شده است و سازندگان بازی از لوکیشن‌های معروف فیلم‌های سینمایی بروس لی در این بازی استفاده کرده‌اند. موسیقی بازی نیز از موسیقی متن فیلم‌های بروس لی از جمله فیلم «اژدها وارد می‌شود» استفاده کرده‌اند و حس نوستالژی و خاطره‌انگیزی را به بازیکنان القا می‌کند. همچنین، این بازی موبایل دارای بخش خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با خرید سکه و الماس، آیتم‌ها و بوسترهای مختلفی را در قسمت فروشگاه بازی Bruce Lee: Enter The Game خریداری کنند.

Bruce Lee: Enter The Game

استودیو Hibernum در بازی موبایل Bruce Lee: Enter The Game تلاش کرده است یک بازی مبارزه‌ای مطلوب و هیجان‌انگیز را توسعه بدهد که تاحدودی توانسته‌اند به این هدف برسند. این بازی موبایل یک بازی جذاب، نوستالژیک و هیجان‌انگیز است که می‌تواند بازیکنان را مدتها به خوبی سرگرم کند. بازی Bruce Lee: Enter The Game برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bruce Lee: Enter The Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده