نویسنده: آراییس نظریان
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید بازی Gravel گیم‌ پلی آن را به نمایش می گذارد

استودیو Milestone با انتشار تریلری جدید از بازی Gravel، گیم پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو مایل‌استون (Mileston S.r.l.) با انتشار تریلری جدید برای اولین بار گیم‌پلی بازی Gravel را که در سبک مسابقه‌ای و آفرود در حال توسعه است، به نمایش گذاشت. ویدیو جدید که به مدت ۳ دقیقه است، رانندگی یکی از اتومبیل‌ها را در مسیری در شهر داسک واقع در استرالیا را نشان می‌دهد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی ماشین سواری Gravel به گوش‌تان می‌خورد باید گفت که این پروژه اوایل سال جاری معرفی شد و کاربران در این بازی در یک برنامه تلویزیونی خیالی به نام Gravel Channel Web TV قرار می‌گیرند. در جریان حالت Career این بازی کاربران قادر خواهند بود که در ۵۰ مسیر مختلف که در ۱۶ محیط متفاوت اتفاق می‌افتد، رانندگی کنند. یکی از ویژگی‌هایی که Gravel را از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند، ۴ حالت مختلف آن است که در بخش اصلی Career جای گرفته است. این حالت‌های شامل Wild Rush، Cross Country، Speed Cross و Stadium می‌شود که توانستیم در تریلر پیشین این بازی که در نمایشگاه گیمز‌کام 2017 منتشر شد نگاهی به حالت‌های یاد شده بیاندازیم.

مسابقات در حالت Wildrush بیشتر جنبه مبارزه‌ای به خود می‌گیرد و وقایع آن نیز در مسیر‌های طبیعی رخ می‌دهد. در آن سو در بخش Cross Country، بازی کاربران را در محیط باز رها می کند تا کاربران بتوانند برای پیدا کردن مسیر نزدیک‌تر به نقطه پایان با یکدیگر به رقابت بپردازند. از طرفی حالت Speed Cross به کاربران اجازه می‌دهد که مسابقات خود را در مسیر‌های رسمی آفرود انجام دهند و در بخش Stadium به مسیر‌های سنتی ملحق شوند و پرش‌هایی داشته باشند. گفتنی است که حالت‌های یاد شده هفته گذشته در جریان نمایشگاه گیمز‌کام 2017 قابل بازی بود و بازدیدکنندگان توانستند این بازی را تجربه کنند.

 در ادامه می‌توانید تریلر روند بازی Gravel را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده