نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از فیلم Star Wars: The Last Jedi

به‌تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) منتشر شده است.

مدتی پیش بود که تصویر و پوسترهای جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد. همچنین شماره جدید مجله امپایر به این فیلم اختصاص داده شده که اوایل این هفته، این مجله اولین تصویر روی جلد مجله خود را که به این فیلم اختصاص داده شده است، منتشر کرد. در اولین تصویر روی جلد منتشر شده، دست ری و لوک اسکای واکر قابل مشاهده است که ری در حال تحویل دادن شمشیر نوری به لوک است. حال مجله امپایر دومین تصویر روی جلد شماره ماه اکتبر خود را که به فیلم Star Wars: The Last Jedi اختصاص داده، منتشر کرده است. در این تصویر نیز شاهد حضور ری و لوک اسکای واکر در کنار هم هستیم که هر دو شخصیت با ظاهر جدید و متفاوت خود قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Cover Empire

فرودین‌ماه امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. با این حال، مدت زمان زیادی است که طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم هستند، اما انتظار می‌رود که دومین تریلر این فیلم طی هفته‌های آینده منتشر شود. پیش‌بینی می‌شود که لوکاس فیلم دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi را ماه آینده منتشر کند. علاوه بر این، لوکاس فیلم اولین تصویر از جنگنده جدید X-Wing را منتشر کرده است. این جنگنده که بلک وان (Black One) نام دارد، به‌صورت اختصاصی برای پو دامرون طراحی ساخته شده است تا باعث بهبودی عملکردش در برابر جنگنده‌های نیروهای فرقه اول (First Order) شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر این جنگنده فضایی را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi X-Wing

طبق توصیفات و اطلاعاتی که رایان جانسون از جنگنده جدید X-Wing منتشر کرده، بلک وان نسخه دقیق‌تر و پیشرفته‌تر جنگنده T-70 است که توسط مهندسان مقاومت اصلاح شده و یک کپسول برای افزایش شتاب جنگنده به عقب آن اضافه شده است. این کپسول باعث افزایش سرعت دامرون می‌شود و به او کمک می‌کند تا بهتر از گذشته به مواضع توپخانه‌ای فرقه اول حمله و آن‌ها را نابود کند. این فقط یک افزایش سرعت موقتی است و خیلی سریع سرعت دامرون به حالت اولیه باز می‌گردد،‌ اما به اندازه کافی به او فرصت می‌دهد تا توسط توپخانه‌های سفینه فضایی ناوشکن ستاره (Star Destroyer) شکار نشود. 

اواخر ماه تیر نیز اولین تصویر از سفینه جنگی کایلو رن در فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده بود. اخیرا نیز اولین تصاویر از سفینه فضایی رهبر محفل - اسنوک که یک نسخه متفاوت از سفینه فضایی ناوشکن ستاره با نام مگا استار (Mega Star) است، منتشر شده استدیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گلیسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده