نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه واقعیت مجازی بازی Settlers Of Catan به زودی تولید خواهد شد

Settlers of Catan که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تخته‌ای محسوب می‌شود، قرار است در آینده‌ای نزدیک نسخه واقعیت مجازی‌ای از آن تولید شود.

براساس گزارشات اخیری که منتشر شده، مثل اینکه قرار است نسخه واقعیت مجازی‌ای از بازی محبوب تخته‌ای Settlers of Catan تولید شود و می‌تواند خبر خیلی خوبی برای دوست‌داران این بازی باشد. استودیو بازی‌سازی Experiment 7 که متخصص تولید بازی‌های واقعیت مجازی است اعلام کرده که نسخه واقعیت مجازی بازی Settlers of Catan «یک نسخه بهینه شده از مدل تخته‌ای و کلاسیک آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در قالبی جدید و کاملا همه جانبه و سه بعدی» این بازی را انجام دهند.

 در حال حاضر فقط یک سری اطلاعات کلی و سطح بالا از تولید این بازی در دست است. اما وب‌سایت رسمی این بازی اعلام کرده که بازیکنان می توانند با بازیکن های سرتاسر دنیا یا شخصیت‌های درون بازی مبارزه کنند. بازی از محیط‌های بسیار زیبا و عملکرد کراس پلی بسیار خوبی برخوردار است.

طرفداران ممکن است با شنیدن این خبر خوشحال شوند که نسخه واقعیت مجازی بازی Catan، با حمایت و پشتیبانی سازنده نسخه کلاسیک این بازی یعنی کلاوس تویبر و پسرش بنجامین ساخته شده است.

نسخه واقعیت مجازی بازی Settlers of Catan اواخر امسال برای دو هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR و Oculus Rift عرضه خواهد شد و مدت کمی بعد از آن نسخه قابل پشتیبانی برای بقیه پلتفرم‌ها هم منتشر خواهد شد.

براساس گزارشات خبرگزاری Variety، نسخه کلاسیک و تخته‌ای Settlers of Catan تا به امروز نزدیک به ۲۲ میلیون نسخه به فروش رفته است. نسخه واقعیت مجازی این بازی، اولین نسخه دیجیتالی نیست از آن ساخته و منتشر می‌شود و تا به حال یک نسخه از آن برای پلتفرم iOS ساخته و عرضه شده است. در سال ۲۰۱۵، تهیه کنندگان فیلم Air Force One تمامی حق و حقوقی که مربوط به فیلم‌های Catan است را از آن خود کردند.

برای دانلود از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده