// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی SteamWorld Dig 2 مشخص شد

استودیو Image & Firm Games با انتشار اطلاعاتی، تاریخ راه‌یابی بازی SteamWorld Dig 2 به پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا را مشخص کرد.

امروز در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Image & Firm Games اطلاعاتی از پروژه در دست ساخت خود یعنی بازی SteamWorld Dig 2 منتشر کرد. سازندگان با انتشار این اطلاعات تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا آن را نیز مشخص کردند.

جولیس گالدباگ، مدیر انجمن‌های این بازی، اطلاعات یاد شده را در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر کرد و کاربران را با محتویاتی که در بازی SteamWorld Dig 2 با آن روبه‌رو‌ خواهند شد، آشنا کرد. در پست وبلاگ، گالدباگ اطلاعات یاد شده را به پنج قسمت مختلف تقسیم کرد و با کاربران در میان گذاشت که شامل کاراکتر اصلی، همراهان جدید، قابلیت‌های جدید، نقشه بزرگ‌تر و موسیقی آن می‌شود. موسیقی متن این بازی به دست ال هویرو در حال تنظیم است که در کار‌های پیشین او شاهد تنظیم موسیقی متن بازی Hotline Miami بودیم.

SteamWorld Dig 2

همراه قبلی شما در بازی SteamWorld، یعنی Dorothy McCrank، در نسخه جدید به عنوان کاراکتر اصلی حضور پیدا خواهد کرد. در نسخه پیشین، کاراکتر Rusty نقش قهرمان اصلی بازی را ایفا می‌کرد. حال این‌بار دوروتی خود را برای سفری تازه آماده می‌کند تا بتواند چالش‌های جدید را پشت سر بگذارد.

کاربران در حین سفرشان در دنیای این بازی با کاراکتر‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند که به گفته سازندگان، هر یک از شخصیت‌ و اهداف منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند. در حالی که برخی از این شخصیت‌ها در بازی به شما کمک خواهند کرد، بقیه سعی می‌کنند که شما را از هدف اصلی‌تان بازدارند. همین‌طور به گفته سازندگان، کاربران در این بازی با تصمیمات‌شان دوستان و دشمنان خود را مشخص می‌کنند.

با پیش بردن بازی کاربران با قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه قبل آشنا می‌شوند و کاراکتر خود را قوی‌تر می‌کنند. روند کلی بازی به طوری است که شما با رفتن به محیط‌های زیرزمینی، کاراکتر خود را با آیتم‌هایی همچون موتور جت، ارتقا می‌دهید و با دشمنان خود به مبارزه می‌پردازید. از آیتم‌های دیگری که به شما اجازه می‌دهد به سطوح مختلف دست پیدا کنید، می‌توان به آیتم Hookshot جدید اشاره کرد.

SteamWorld Dig 2

نسخه جدید این بازی با نقشه بزرگ‌تر توسعه یافته است که سراسر آن را رمز‌وراز‌های متفاوت فرا گرفته است و کاربران می‌توانند به جستجوی آنها بروند. نقشه بزرگ‌تر به این معنی است که مدت زمان و محتویات بازی نیز افزایش پیدا کرده است؛ طوری که کاربران شاید ۱۰ ساعت یا بیشتر به تجربه این بازی بپردازند.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد بازی SteamWorld Dig 2 در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد. نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا این بازی در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) در آمریکای شمالی و ۵ مهرماه (۲۷ سپتامبر) در اروپا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی مذکور با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در فروشگاه‌ها به فروش خواهد رسید و همین‌طور از سیستم خرید بین پلتفرمی (Cross-Buy) روی کنسول‌های کمپانی سونی برخوردار است.

در تصاویر فوق توانستیم نگاهی به محیط‌های جدید این بازی بیندازیم. در ادامه نیز می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید و در حالی که نگاهی به روند بازی می‌اندازید به موسیقی متن آن نیز گوش دهید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده