// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Armello به آیفون راه پیدا می‌‌کند

با توجه به اجرا شدن بازی Armello روی آیفون در جریان نمایشگاه PAX West، به نظر می‌رسد که این بازی به‌زودی برای آیفون منتشر شود.

بازی Armello که در قالب یک پروژه رومیزی دیجیتالی طراحی شده، مراحل توسعه جالبی را پشت سر گذاشته است. در ابتدا این بازی در سال ۲۰۱۱ برای آیپد معرفی شد. پس از اینکه سازندگان یعنی استودیو لیگ آف گیکس (League of Geeks) کمپین جمع‌آوری بودجه این بازی را در سایت کیک استارتر آغاز کردند، با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شدند و توانستند بودجه توسعه این بازی را از سوی کاربران جمع‌آوری کنند. پس از جمع‌آوری بودجه، سازندگان پلتفرم مقصد این بازی را تغییر دادند و تصمیم گرفتند که بازی را برای کنسول‌ها و کامپیوتر توسعه دهند. پس از عرضه این بازی روی پلتفرم‌های مذکور این اثر موفقیت بزرگی را کسب کرد؛ طوری که سال جاری این استودیو ششمین سهم خود را از سود کسب‌شده، با تیم توسعه‌دهنده خود تقسیم کرد.

با این حال در سال ۲۰۱۴ سازندگان اعلام کردند که این بازی در سال‌های آتی به آیفون راه پیدا خواهد کرد و حال در بین جدیدترین اخبار بازی موبایل پیرامون نمایشگاه PAX West، گیم‌پلی بازی Armello روی موبایل آیفون دیده شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی نسخه آیفون این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

وقایع بازی Armello در دنیایی خیالی روی می‌دهد و کاراکتر‌های آن را حیوانات انسان-مانند تشکیل داده‌اند. کاربران در این بازی که تا چهار بازیکن را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، راند را آغاز می‌کنند و با مشخص کردن وظیفه خود بازی را پیش می‌برند تا اینکه در جایگاه ملکه یا پادشاه بعدی قرار بگیرند. مکانیک گیم‌پلی این بازی به طور نوبتی انجام می‌شود. کاربران در این بازی با ریختن تاس و نمایان شدن عدد آن، کارتی را از دسته‌ کارت‌ها بیرون می‌کشند و با توجه به کارت کشیده‌شده آن را روی قهرمان خود اعمال می‌کنند تا بازی را پیش ببرند.

بازی Armello هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و از طریق استیم برای پی سی، مک و لینوکس در دسترس است.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده