// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Guns of Mercy

بازی موبایل Guns of Mercy، یک بازی Shoot 'Em Up کاملا سرگرم کننده است که جنگ با بیگانگان را در دنیایی دو بعدی روایت می‌کند.

یکی از بهترین بازی‌هایی سبک Shoot ‘Em Up که در جریان آن فقط باید بکشید و جلو بروید، بازی Metal Slug بود که اکثر مخاطبان بازی‌های ویدیویی با آن خاطره دارند. بازی‌ای که در جریان آن می‌توانستید یکی از چهار شخصیت اصلی بازی را برداشته و جدای از پیروز شدن در جنگ جهانی، باید بیگانگان را نیز از بین می‌بردید. حال استودیو استوری برد (Storybird) با الهام از این بازی و همچنین اضافه کردن المان‌های جدید، بازی اندروید و آیفون Guns of Mercy را روی پلتفرم موبایل عرضه کرده که حسابی مخاطب را درگیر خود می‌کند.

بازی موبایل Guns of Mercy

بخش داستانی با تمام کوتاه بودنش، جذاب بوده و شما را به چالش می‌کشد

بازی موبایل Guns of Mercy روایت‌گر گروهی از سربازانی است که هرکدام قدرت‌های مختلفی را در اختیار داشته و باید متجاوزان به زمین و بیگانگان را از بین برده و یک بار دیگر صلح را به زمین برگردانند. دنیای بازی برگرفته از دو بخش متفاوت است. اولین بخش، قسمت داستانی بازی است که تشکیل شده از ۱۶ الی ۱۷ مرحله متفاوت با باس فایت‌های نفس‌گیر که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. البته قسمت داستانی بازی بسیار کوتاه و صرفا یک دست گرمی برای حالت Rouge به حساب می‌آید. موردی که در جریان آن بازی جدای از بزن بکش بودنش یک حالت بقا نیز به خود گرفته و باید در Waveهای مختلف تعداد دشمنان مشخص شده را از بین ببرید. همچنین پس از گذشت چند Wave یک باس‌فایت برای شما ترتیب داده شده که هم باید حواس‌اتان به حملات باس بازی باشد و هم اینکه مراقب حملات سایر دشمنان باشید. موردی که بازی اندروید و آیفون Guns of Mercy را از سایر بازی‌های این دسته متمایز می‌کند، نوار سلامت بازی است. در واقع شما هیچ نوار سلامتی در اختیار ندارید و تنها با برخورد یک ضربه از سوی دشمنان به شما، خواهید مرد.

ارتقا و خرید اسلحه‌های جدید، راز موفقیت شما در حالت Rouge بازی است

نکته جالب دیگر بازی، متفاوت بودن سیستم ارتقا و آیتم‌هایی است که در دو بخش داستانی و Rouge خریداری می‌کنید. آیتم‌های شما و پیشرفت‌تان در بخش داستانی فقط مختص به بخش داستانی است و نمی‌توانید از این طریق خود را در بخش Rouge قوی‌تر کنید بلکه، باید با بازی کردن متداوم در حالت بقای بازی دشمنان را کشته و پول جمع‌آوری کنید تا بتوانید اسلحه‌های خود را قوی‌تر کرده یا اسلحه‌های جدیدتری را خریداری کنید. همچنین دنیای بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که از طریق آن می‌توانید یک سری الماس به دست بیاورید. الماس‌ها برای خرید قابلیت‌های ویژه بازیکنان در طول بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال زمانی که سوخت شما ۱۰۰ درصد شود می‌توانید از ربات جنگی خود استفاده کرده و دشمنان را به راحتی هرچه تمام‌تر نابود کنید.؛ حال می‌توانید با پرداخت پنج الماس از همان ابتدا با سوخت ۱۰۰ درصد وارد بازی شوید.

بازی موبایل Guns of Mercy

آخرین مورد که شدیدا از آن خوشم آمد، نحوه کنترل کردن شخصیت بازی است. در سمت چپ صفحه نمایش شما، دو دکمه چپ و راست تعبیه شده و در سمت راست، یک نوار قرار داده شده که با چپ و راست کردن آن، می‌توانید دشمنان در زاویه‌های مختلف را از بین ببرید. در واقع شما فقط جهت نشان‌گر هدف‌گیری را از صفر تا ۳۶۰ درجه تغییر خواهید داد و شخصیت بازی به صورت خودکار مدام در حالت شلیک کردن است .جدای از خرید آیتم‌ها و اسلحه‌های جدید، می‌توانید سایر سربازان بازی را نیز با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. البته از آن‌جایی که هرکدام از آن‌ها قیمت بالایی دارند، باید ساعت‌ها وقت خود را صرف بخش Survival بازی کرده تا بتوانید پول مورد نیاز هرکدام را به دست بیاورید. جدای از این مسائل، بازی دارای یک بخش دیگر به نام Missions است. در واقع Missionها چالش‌هایی هستند که با تکمیل کردن آن‌ها مقداری پول یا الماس کسب خواهید کرد.

درآخر بازی موبایل Guns of Mercy یکی از بازی‌های جذاب و اعتیادآور روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و اگر دلت‌اتان برای یک بازی Shoot ‘Em Up تمام عیار تنگ شده است، این بازی را از دست ندهید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Guns of Mercy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده