// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

سازنده بازی Alice خبر از ساخت نسخه سوم این بازی داد

آمریکان مک‌گی سازنده سری بازی‌های Alice با انتشار عکسی در توییتر خود خبر از نسخه سوم Alice با نام Alice: Asylum داد.

اگر برای اولین بار است که نام American McGee به گوشتان می‌خورد باید گفت که وی را با توسعه بازی American McGee’ Alice می‌شناسیم. بازی مذکور در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد و با اینکه موفقیت زیادی را کسب نکرد اما قابل توجه برخی از طرفداران قرار گرفت. نسخه بعدی این مجموعه یعنی بازی Alice: Madness Returns نیز در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و از همان زمان طرفداران این سوال به ذهن‌شان خطور کرد که نسخه سوم این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد.

مجموعه بازی‌های Alice‌ در سبک سوم شخص طراحی شده است و با داشتن المن‌های روانشناختی، اکشن و ماجراجویی در اکتبر سال ۲۰۰۰ خود را به دنیا نشان داد. در ابتدا این بازی به کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و پس از آن در دسامبر همان سال به پی سی راه پیدا کرد. این بازی از آنجا که از کتاب‌های Alice in Wonderland الهام گرفته است از داستان تاریکی برخوردار است و از این رو این بازی سبک روانشانختی به خود گرفته است.

Alice

American McGee با در دست داشتن این موقعیت، استعداد‌های خود را در ساخت بازی Alice پیاده کرد. بازی مذکور به دست کمپانی Rogue Entertainment و ناشر بزرگی همچون Electronic Arts  منتشر شد و برای اولین بار در دست طرفداران آلیس قرار گرفت. کاربران در این بازی هدایت شخصیت آلیس را بر عهده می‌گیرند و داستان بازی را در دیوانه خانه‌ای که معروف به سرزمین عجایب است، پیش می‌برند. آلیس با داشتن بیماری‌های روانی، ذهن خود را از دست داده است و شروع به دیدن وقایع خیالی می‌کند اما در انتهای بازی او بهبود پیدا می‌کند و از دنیای این بازی پا به فرار می‌گذارد.

نسخه دوم این بازی یعنی Alice: Madness Returns پس از یک سال منتشر شد و کاربران را پس از اینکه از سرزمین عجایب پا به فرار گذاشته‌اند در خیابان‌های لندن رها می‌کند. در این بازی نیز آلیس کمی از بیماری روحی رنچ می‌برد اما این امر نسبت به نسخه پیشین بسیار کمتر شده است و  حال‌و‌هوای بازی کمی در نسخه دوم تغییر کرد. شاید این امر باعث شد که نسخه دوم این بازی امتیازات کمتری نسبت به نسخه اول آن کسب کند.

حال امروز در میان جدیدترین اخبار بازی، سازنده این بازی خبر از نسخه سوم این بازی داد. طوری که با انتشار توییتی وی اعلام کرد که در حال آماده‌سازی طرحی پیشنهادی برای همکاری با کمپانی الکترونیک آرتز در این بازی است. به نقل از وب‌سایت وی، او بسیار هیجان‌زده است و آماده است که ساخت بازی Alice 3 را آغاز کند.

نسخه جدید با نام بازی Alice: Asylum معرفی شد. طرح پیشنهادی سازنده این بازی شامل تصاویر هنری، طراحی کلی، مدل تجاری می‌شود. وی اعلام کرد پس از آماده شدن این محتویات، به کمپانی الکترونیک آرتز ارسال خواهد شد. همجنین در ادامه می‌توانید توییت وی را به همراه عکس جدید مشاهده کنید.

Alice: Asylum

منتظر نسخه جدیدی از بازی Alice هستید؟ در حال کار روی یک طرح پیشنهادی هستم با من همراه باشید و نظرات خود را با من در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده