نویسنده: فرشاد قنادیان
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازگشت بخش چند نفره به بازی Star Wars: Empire at War در آپدیت جدید

پس از گذشت ۳ سال استودیو Petroglyph Games با انتشار آپدیتی جدید، بخش چند نفره بازی Star Wars: Empire at War’s را فعال کرد.

اگر از علاقه‌مندان سبک استراتژی همزمان هستید، قطعا بازی Star Wars: Empire at War را به خاطر دارید. این بازی در سال ۲۰۰۶ برای پی سی عرضه شده بود اما در سال ۲۰۱۴ پس از تعطیلی کمپانی Gamespy، بخش‌های مربوط به حالت چند نفره و آنلاین بازی Star Wars: Empire at War نیز از کار افتاد. 

اما پس از گذشت ۳ سال، استودیو Petroglyph Games، آپدیت جدیدی را عرضه کرده که پشتیبانی از بخش چندنفره به بازی استراتژی Star wars اضافه شده است. 

از جمله ویژگی‌های اضافه شده به بازی Star Wars: Empire at War در آخرین آپدیت توسط استودیو Petroglyph Games می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی استیم از بخش چند نفره  (از جمله برای بسته الحاقی Forces of Corruption) 
  • فعال‌سازی حالت windowed 
  • اضافه کردن لیست و دسته‌بندی مادهای بازی از روی هارد دیسک 
  • بهینه‌سازی و رفع برخی از باگ‌های بازی

اگر شما با بازی Star Wars: Empire at War آشنایی ندارید باید بگوییم این بازی در سبک استراتژی همزمان است و در زمان جنگ‌های داخلی کهکشانی در جنگ ستارگان رخ می‌دهد. گیم‌پلی بازی به طرز شگفت‌انگیزی مبارزات فضایی و زمینی را به وسیله وسایل نقلیه، سفینه‌ها و سربازانی که در فیلم جنگ ستارگان حضور ندارند به نمایش می‌گذارد.

بازی Star Wars: Empire at War همچنین قابلیت پشتیبانی از ماد را دارد تا به ارزش تکرار این بازی بیافزاید. بد نیست در مورد بسته الحاقی Forces of Corruption نیز بدانید که داستان این بسته الحاقی شما را در قالب دزدان دریایی در مقابل شورشیان و امپراطوری قرار خواهد داد.

اگر از علاقه‌مندان دنیای جنگ ستارگان و بازی‌های ریل تایم استراتژی هستید می‌توانید برای دانلود این بازی اقدام کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده