نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از بازی God of War منتشر شد

کوری بارلوگ، کارگردان جدیدترین قسمت از بازی God of War، در کنار انتشار تصاویر هنری جدید، اطلاعات بیشتری را از این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشت.

مطابق آخرین اخبار بازی، اطلاعات بیشتری از بازی God of War توسط کارگردان این اثر یعنی کوری بارلوگ، در پادکست قرار گرفته در وب‌سایت رسمی بازی به اشتراک گذاشته شد.

زبان پایه‌ی بازی الدر فوثارک (Elder Futhark) است، ولی قلمروهای مختلف به زبان خاص خود سخن می‌گویند و این امکان وجود دارد که برخی از این زبان‌ها را یاد بگیرید. از سوی دیگر ترجمه‌ی برخی از کتیبه‌ها ممکن است قسمت‌هایی از بازی یا ماجراجویی‌های مخفی را آشکار کند.

این بازی شامل سحر و جادو است که به صورت کلمات، افسون‌ها و خط رونی (الفبایی که پیش از پذیرش آیین ترسایی و اندکی پس از آن برای نوشتن زبان‌های ژرمنی در اسکاندیناوی و جزیره‌های بریتانیا استفاده می‌شد) بیان می‌شود. به عنوان مثال، جادوی زمین (Earth Magic) کریتوس را قادر می‌سازد تا یک مورد (آیتم) سحر‌آمیز را آزاد کند و به این ترتیب آترئوس داستان‌هایی را که مادرش برای او تعریف کرده است به یاد آورد.

خط رونی شخصیت‌ها را به انرژی جادویی جهان بازی متصل می‌کند و استفاده از این انرژی‌ها به وسیله‌ی خالکوبی آنها امکان‌پذیر می‌شود. (همانند خالکوبی روی دست آترئوس) همچنین کریتوس و آترئوس در طول بازی مجبور به ترجمه‌ی قوانین و حل پازل‌هایی هستند که نیازمند تصمیم‌گیری‌های مختلف است.

در این بازی خدایان نورس (اهل اسکاندیناوی) به گونه‌ای متفاوت نسبت به خدایان یونان به تصویر کشیده می‌شوند. خدایان یونان شباهت‌هایی به سیاستمداران دارند و انسان‌ها را به انجام کارهای خود سوق می‌دهند و این در حالی است که خدایان نورس حالت واقع‌گرایانه و زمینی دارند و می‌توان گفت که خدایان افسانه‌ای و عجیبی نیستند.

به طور کلی خدایان نورس به سه نوع آسیر، ونیر و جاینت‌ها (غول‌ها) تقسیم می‌شوند. آسیر‌ها از تمام لحظات زندگی خود بیشترین استفاده را می‌برند و همیشه آماده‌ی نبرد و خوشگذرانی هستند. در سوی دیگر ونیر‌ها قرار دارند که خود را با طبیعت هماهنگ کرده‌اند و حافظ تعادل و نگهبانان سحر و جادو هستند. جاینت‌ها نیز کسانی هستند که چیز‌های شگفت‌انگیزی را خلق می‌کنند و نهایتا در نبرد میان آسیرها و ونیرها گرفتار می‌شوند.

تصاویر هنری جدیدی نیز از بازی منتشر شده است که مناطق زیرزمینی را به نمایش درمی‌آورد و در ادامه قابل مشاهده است. بازی God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

God of War

God of War

God of War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده