نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Avengers سال آینده به اسکاتلند باز خواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، اوایل سال آینده میلادی قرار است دوباره بخش‌هایی از فیلم Avengers در کشور اسکاتلند فیلمبرداری شود.

از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و اواخر ماه تیر، برادران روسو پیش از برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. چند هفته بعد برادران روسو با انتشار تصویری اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) رسما آغاز شده است. در ابتدا قرار بود فیلمبرداری و تولید دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) هم‌زمان باشد، اما اردیبهشت امسال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که فیلمبرداری دو قسمت پایانی فیلم Avengers دیگر به شکل پشت سرهم و هم‌زمان انجام نخواهد شد.

ماه گذشته  تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 در استودیو پاین وود آتلانتا منتشر شد که در آن شاهد فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به کشور ژاپن بودیم. فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم Avengers: Infinity War نیز در کشور اسکاتلند و انگلستان انجام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انتقام جویان قرار است دوباره به کشور اسکاتلند بازگردند. طبق خبری که روزنامه اسکاتلندی دیلی رکورد منتشر کرده، قرار است فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers دوباره در این کشور انجام شود. فیلمبرداری در دو شهر گلاسکو و ادینبورگ انجام خواهد شد که پیش از این شاهد فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War بوده‌ایم. پیش بینی می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم اوایل سال ۲۰۱۸ و پیش از اکران فیلم Infinity War انجام شود.

Avengers: Infinity War

در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با فیلمبرداری فیلم Avengers در کشور اسکاتلند منتشر نشده است، اما تصاویری که پیش از این از محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در اسکاتلند منتشر شده بود، حضور شخصیت ویژن و گروه فرقه سیاه (‌Black Order) را در این فیلم تایید کرده بود. فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 تا اواخر سال ۲۰۱۷ طول خواهد کشید و انتظار می‌رود که اطلاعات منتشر شده از دیلی رکورد متعلق به فیلم Avengers: Infinity War باشد و پیش بینی می‌شود که بخش‌هایی از این فیلم از جمله بخش‌های مربوط به محل فیلمبرداری اسکاتلند، در اوایل سال آینده میلادی دوباره فیلمبرداری شوند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده