نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر جدیدی از فصل 6 سریال Arrow منتشر شد

تریلر جدیدی از فصل 6 سریال ارو (Arrow) منتشر شده که نشان می‌دهد استار سیتی چقدر به وجود گرین ارو نیازمند است و او باید هرچه زودتر بازگردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW به تازگی تریلری از فصل شش سریال Arrow (ارو) منتشر کرده که در آن ما می‌بینیم که قهرمان خیابانی یا به اصطلاح شورشی و پارتیزان بودن در قسمت‌های جدید چه فشارهایی را به اولیور کوئین تحمیل خواهد کرد. به نظر می‌رسد که حتی برخی از این فشارها روی رابطه‌ای که او با فرزند خودش دارد هم تاثیر زیادی گذاشته است. شما در انتهای همین پست می‌توانید تریلر جدید فصل ۶ سریال ارو را مشاهده و دانلود کنید.

بر اساس این تریلر و گزارش‌های مختلفی که از این سریال منتشر شده، ما متوجه شدیم که قسمت اول فصل ۶ سریال ارو با عنوان عواقب (Fallout) نام‌گذاری شده است. ما در این تریلر مشاهده می‌کنیم که گرین ارو یا اولیور کوئین (با بازی استفن امل) چگونه با عواقب انفجاری که در جزیره رخ داده کنار می‌آید و با مشکلات آن دست و پنجه نرم خواهد کرد. اولین قسمت از فصل ششم این سریال را جیمز بامفورد کارگردانی کرده و فیلمنامه آن توسط مارک گوگنهایم و وندی مریکل نوشته شده است.

استفن امل در نقش اولیور کوئین ملقب به ارو، دیوید رمزی در نقش جان دیگل ملقب به اسپارتان، ویلا هلند در نقش تیا کوئین ملقب به اسپیدی، امیلی بت ریکاردز در نقش فلیسیتی اسموک ملقب به اوورواچ، جان بارومن در نقش مالکوم مرلین ملقب به دارک آرچر و پل بلکتورن در نقش کارآگاه کوئنتین لنس از جمله بازیگران منظمی هستند که همانند فصل‌های قبل در این فصل از سریال‌ هم حضور به عمل خواهند آورد. همچنین مانو بنت در نقش اسلید ویلسون ملقب به دث استروک به همراه پسر خود یعنی جو ویلسون که توسط لیام هال ایفا خواهد شد به این فصل اضافه خواهند شد. جولیانا هارکیوی در نقش دینا دریک ملقب به بلک کنری، دیوید نیکل در نقش آناتولی نیازف ملقب به KGBeast، مایکل امرسون در نقشی نامعلوم و مرموز و کرک اسودو در نقش ریچاردو دیاز ملقب به ریچارد دراگون از جمله بازیگران جدیدی هستند که در این فصل به بازیگران سریال ارو اضافه خواهند شد.

سریال Arrow بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کرایزبرگ، وندی مریکل و سارا شکتر تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود. سریال ارو توسط کمپانی Bonanza Productions Inc به همراه کمپانی Berlanti Productions بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است.

سریال ارو که به طور معمول فصل‌های قبل آن بیشتر در روز چهارشنبه و در ساعت ۸ شب به وقت محلی در شبکه CW به روی آنتن می‌رفت، حالا قرار است زمان آن تغییر کند و از این به بعد پنجشنبه شب‌ها در ساعت ۹ شب به وقت محلی به روی آنتن برود. همچنین لازم به ذکر است که فصل 6 سریال Arrow برای شروع پخش در تاریخ ۱۲ اکتبر سال جاری (۲۰ مهر) روی آنتن شبکه CW برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده