نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

احتمال ادامه دادن سریال The Walking Dead بدون شخصیت ریک گرایمز وجود دارد

رابرت کرکمن و اندرو لینکولن می‌گویند که ممکن است سریال The Walking Dead بدون ریک گرایمز نیز به کار خود ادامه دهد.

پخش سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از سال ۲۰۱۰ از شبکه AMC آغاز شد. این سریال درام و زامبی‌-محور خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد و تا به امروز هفت فصل از این سریال تولید و منتشر شده است و سریال The Walking Dead برای فصل هشتم نیز باز خواهد گشت. این سریال بر اساس کتاب‌های کامیک‌ مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. بخش زیادی از محبوبیت این مجموعه را می‌توان مدیون شخصیت ریک گرایمز دانست که اندرو لینکولن در سریال The Walking Dead نقش این شخصیت را بر عهده دارد و به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال نیز تبدیل شده است.

The Walking Dead

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه AMC اولین تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرد. این تریلر با تصویری از ریک گرایمز که به نظر می‌رسید از یک خواب بسیار طولانی بیدار شده است، به پایان رسید. حال این سوال برای طرفداران به‌وجود آمده است که آیا به پایان دوران ریک گرایمز نزدیک شده‌ایم؟ و آیا ممکن است این سریال بدون او ادامه پیدا کند؟ حال اندرو لینکولن و رابرت کرکمن مصاحبه‌ای را با مجله اینترتینمنت ویکلی انجام و به این سوالات پاسخ داده‌اند. لینکولن در این مصاحبه گفت که این پتانسیل به طور بالقوه همیشه وجود داشته است که سریال بدون شخصیت ریک گرایمز نیز ادامه داشته باشد. با وجود اینکه شاید بسیاری از طرفداران مخالف نظر لینکولن باشند، اما او اعتقاد دارد که بهترین راه این است که محوریت داستان از ریک به کارل گرایمز، پسرش منتقل شود. لینکولن گفت:

مسلما سریال بدون ریک نیز می‌تواند ادامه داشته باشد. مقدمه‌چینی‌ای که برای این شخصیت وجود دارد زیبا است و قطعا دوربین داستان او را نمایش می‌دهد و پس از آن فقط به یک شخصیت دیگر منتقل خواهد شد. اگر تاکنون چشم‌اندازی دیده شده یا محیطی برای انجام این کار فراهم شده است، به‌خاطر این بوده که این سریال برای ما بوده است. اما اینکه این اتفاق این فصل یا فصل آینده رخ بدهد، من جواب آن را نمی‌دانم و بیاییم ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

The Walking Dead

رابرت کرکمن نیز در این مصاحبه گفت که او نیز این اعتقاد را دارد که ادامه دادن مجموعه و سریال The Walking Dead بدون ریک گرایمز نیز امکان‌پذیر است و خانواده گرایمز تنها شخصیت‌های مهم و برجسته این سریال و مجموعه نیستند. کرکمن گفت:

من فکر می‌کنم که می‌توانیم بدون ریک نیز مجموعه را ادامه بدهیم. اندرو لینکولن رهبر این سریال است و تعهد او به این سریال کاملا الهام‌بخش است. او بخش بزرگی از این سریال است و همه به او توجه می‌کنند. اما ما یک گروه بسیار قوی داریم که دارای شخصیت‌های بسیار زیادی است که هر شخصیت آن می‌تواند رهبری سریال را بر عهده بگیرد. The Walking Dead داستان‌های زیادی در یک جهان و گروه‌هایی که در آن زندگی می‌کنند،‌ دارد.

Robert Kirkman

با وجود اینکه کرکمن اعتقاد دارد که امکان ادامه دادن سریال The Walking Dead بدون ریک گرایمز وجود دارد، اما او در ادامه گفت که فکر نمی‌کند به این زودی‌ها باید نگران کنار گذاشتن این شخصیت بسیار محبوب باشیم. علاوه بر این، اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال The Walking Dead نیز اعتقاد دارد که تنها چیزی که باعث مرگ ریک در این سریال می‌شود این است که روایت کلی سریال بسیار بیش از امروز گسترش پیدا کند و او فکر نمی‌کند که این اتفاق تا فصل ۲۰ یا ۳۰ سریال The Walking Dead رخ بدهد.

پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. قسمت آغازین فصل هشتم سریال The Walking Dead صدمین قسمت مجموعه مردگان متحرک خواهد بود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده