نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

انتشار تصاویر جدید از فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نت فلیکس تصاویر جدیدی از شخصیت‌های فصل دوم سریال مورد انتظار استرنجر تینگز (Stranger Things) را منتشر کرده است.

سال گذشته، شبکه نت فلیکس فصل اول سریال Stranger Things را منتشر کرد و این سریال به یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۶ و این شبکه تبدیل شد. تابستان سال گذشته، نت‌فلیکس این سریال محبوب را برای فصل دوم تمدید کرد تا بار دیگر به شهر هاوکینز بازگردیم و ادامه ماجراهای شخصیت‌های این سریال و دنیای وارونه را مشاهده کنیم. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه نت‌فلیکس دومین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرد. فصل دوم این سریال قرار است در هالووین امسال منتشر شود و حال مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی را از شخصیت‌های فصل دوم این سریال منتشر کرده است.

تمرکز این تصاویر روی شخصیت‌هایی چون ایلون، رئیس پلیس هاپر، ویل بایرز، مایک ویلر، داستین هندرسون، اسکات سینکلر، جویس بایرز و باب نیوبی، است. این مجله پیش از این تصاویر و اطلاعات جدیدی از فصل دوم Stranger Things منتشر کرده بود. با این حال، تصاویر جدید اطلاعاتی را از فصل دوم این سریال فاش نمی‌کند و شاید اهمیت دو تصویر از شخصیت ایلون که ظاهر جدید این شخصیت را نشان می‌دهد و تصویر جدید از شخصیت باب نیوبی که شخصیت جدید این سریال است، بیش از بقیه تصاویر باشد. شما در ادامه می‌توانید ۱۱ تصویر جدید منتشر شده از فصل دوم سریال Stranger Things را مشاهده کنید:

Stranger Things Season 2 Images

Stranger Things Season 2 Images

Stranger Things Season 2 Images

سریال Stranger Things دارای یک پنل در نمایشگاه کامیک کان نیویورک است و احتمال انتشار تریلر جدید فصل دوم این سریال در این پنل وجود دارد. ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. سازندگان سریال Stranger Things اخیرا تایید و اعلام کرده‌اند که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است. با این حال سازندگان سریال پیش از این گفته‌اند که ممکن است سریال Stranger Things تا فصل چهارم یا پنجم نیز ادامه داشته باشد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده