نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

پوسترهای جدیدی از شخصیت های فیلم Justice League منتشر شد

با اینکه زمان خیلی کمی تا اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) باقی مانده، اما برادران وارنر دست از انتشار اخبار جدید نکشیده و تصاویری از این فیلم منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی کمپانی برادران وارنر مجموعه‌ای از پوسترهای زیبا و رنگی اعضای فیلم Justice League (لیگ عدالت) یعنی بتمن، واندر وومن، آکوامن، فلش و سایبورگ را منتشر کرده است. این استودیو سال گذشته در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) این گروه را به طور رسمی به بینندگان و طرفداران دنیای گسترده سینمایی دی سی معرفی کرد و می‌توان گفت که آنها از همانجا بود که کار خود را آغاز کردند. فیلم بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت با اینکه انتقادات و نظرات مختلفی را از طرف منتقدان و دوستداران سینما دریافت کرد که در بین آنها نظرات خوب و بد به یک اندازه وجود داشت، اما به طرز خیلی خوبی توانست نسخه دنیای سینمایی دی‌سی بتمن را با بازی بن افلک، سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت به مخاطبان معرفی کند. همچنین در این فیلم ما شاهد صحنه‌های خیلی کوتاهی هم از آکوامن با بازی جیسون موموآ، فلش با بازی ازرا میلر و سایبورگ با بازی ری فیشر بودیم و با آنها آشنا شدیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این پوسترهای جدید و زیبای فیلم لیگ عدالت را مشاهده کنید.

از آنجایی که دیگر سوپرمنی نیست و بتمن و واندر وومن دشمن عجیبی مانند استپن ولف را در مقابل خود دارند، تنها چاره‌ای که برای آنها مانده متحد کردن ابرقهرمانانی است که روی زمین باقی مانده‌اند

حالا به نظر می‌رسد که بعد از کشته شدن سوپرمن در پایان فیلم بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت، تنها چاره‌ای که برای بروس وین مانده این است که تمام عزم خود را جزم و قهرمانان را دور هم جمع و با هم متحدشان کند. او مقصودش از این کار این است که آنها بعد از متحد شدن در فیلم لیگ عدالت که در ماه نوامبر سال جاری اکران می‌شود بتوانند با کمک هم استپن ولف و سربازانش که پارادمون‌ها (Parademons) نام دارند را شکست دهند. با اینکه انتظار می‌رود که مرد فولادین (Man of Steel) بار دیگر به یاری بتمن و واندر وومن بیاید و در این تشکیل تیم هم حضور داشته باشد اما هنوز در هیچ‌گونه از تصاویر و محصولاتی که از طرف تیم تبلیغاتی و بازاریابی این اثر عرضه شده اثری از او دیده نمی‌شود. با این حال خیلی‌ها هنوز به این موضوع اعتقاد دارند که کسی که در آخرین لحظات تریلر مراسم کامیک کان ۲۰۱۷ وارد صحنه شد، همان سوپرمن است. حالا در جدیدترین مجموعه تصاویری که از این اثر منتشر شده، ما شاهد پررنگ‌تر شدن حضور پنج شخصیت اصلی تیم لیگ عدالت هستیم.

کمپانی برادران وارنر تصاویر زیبا و رنگارنگ قرار داده‌شده در انتهای پست را به واسطه یک کلیپ کوتاه در حساب کاربری رسمی فیلم لیگ عدالت در توییتر برای طرفداران مشتاق و منتظر این اثر عرضه کرد. اما مورد دیگری هم که به تازگی مشخص شده این است که کمپانی برادران وارنر نشان داد که هرکدام از این تصاویر به‌عنوان نسخه‌های چاپی از ماه آینده در دسترس طرفداران خواهد بود. احتمالا زمان‌بندی آنها به گونه‌ای خواهد بود که این پوسترهای چاپ‌شده در مراسم کامیک کان نیویورک که در اوایل ماه اکتبر برگزار می‌شود، به طور رسمی عرضه شوند. 

Justice League

با اینکه این پوسترهای جدید دارای تصاویر ساده‌ای هستند، اما می‌توان گفت که المان‌های خیلی زیبایی در آنها به کار برده شده که به سبب همین، در نسخه‌های چاپی هم مطمئنا جذابیت و زیبایی آنها نسبت به فایل تصویری چند برابر خواهد شد و کاملا برای طرفدارانی که اهل کلکسیون کردن و جمع‌آوری اینگونه محصولات هستند مناسب است. پوسترهای دیگری هم که پیشتر از شخصیت‌های این فیلم مورد انتظار منتشر شده بود همانند تصاویر جدید همینطور ساده بودند. به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر منبع الهام جدیدی پیدا کرده و برای این تصاویر و همچنین پوستر این اثر در مراسم کامیک کان از کتاب الکس راس به نام عدالت بخش اول (Justice Vol. 1) الهام گرفته است.

همانطور که در تصاویر منتشر شده و حتی تریلر‌های این فیلم به طور کامل غیبت سوپرمن حس می‌شد و این موضوع خیلی‌ها را اذیت می‌کرد، به همانگونه باز هم در مجموعه پوسترهای جدید منتشر شده هیچ اثری از سوپرمن وجود نداشته و معلوم نیست در حال حاضر در کجا قرار دارد. هنوز هم هیچ اطلاعاتی از اینکه آیا اصلا در آینده‌ای نزدیک پوسترهایی از شخصیت سوپرمن منتشر می‌شود یا خیر در دست نیست. معلوم نیست که می‌توانیم به تریلر نهایی فیلم لیگ عدالت امیدوار باشیم یا خیر. آیا قرار است در این تریلر ما نشانه‌های مشخصی که خبر از بازگشت مرد فولادی بدهد می‌بینیم یا خیر. احتمال دیگری هم که وجود دارد این است که او قرار نیست در هیچ‌کدام از این تصاویر و تریلرها حضور داشته باشد و زمانی که فیلم در ماه نوامبر به روی پرده‌های اکران می‌رود، طرفداران و بینندگان به طرز عجیبی شگفت‌زده شوند و آخرین پسر کریپتون را در دقایقی که فکرش را نمی‌کنند احیا شده ببینند. مطمئنا طرفدارانی که بسیار از داشتن این پوسترها به صورت نسخه‌های چاپی خوشحال می‌شوند، به‌شدت دوست دارند نسخه کامل آن را که شامل شخصیت سوپرمن است داشته باشند. البته هنوز معلوم نیست که اگر بخواهند پوستری برای او طراحی کنند چه رنگی قرار است داشته باشد؛ زیرا قرمز برای شخصیت فلش و آبی برای بتمن استفاده شده است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده